Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sikiön vähäiset liikkeet?

Vierailija
07.03.2011 |

Onko muita keiden vauvelit liikkuu mahassa vähän?

Oon rv29 ja tää on aina ollu rauhallinen,mutta ihmettelen kuinka ei tule kunnon potkuja,vaan lähinnä sellasia muljahduksia.Pitäskö olla huolissaan,kun ultrissa kuitenkin liikkuu ihan normaalisti? Ja te keiden vauvat ollu hiljaisia,niin tuliko rauhallisia lapsia,vai miten tästä nyt pitäis ajatella? niin ja tää on mun kolmas lapsi.Pelkään että tällä on joku kehitysvamma.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim lääkäri ihan tuntee liikkeet kädellä, mutta itse en tunne niitä, koska istukka vaimentaa kaiken menon...

terv myös rv 29

2/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse rv 32 ja vauvan meno on hiljentynyt roimasti, johtuneeko sitten tilan ahtaudesta, mutta välillä joutuu kuulostelemalla kuulostella, että haloo onko siellä mitään!

Yleensä mulla alkaa mutkellus jos istun tai ruokailun jälkeen.

se on jännä, että kun neuvolaan menee niin sitten kyllä näytetään kaikki temput mitä osataan :P

ja itsekin tunnen nykyään lähinnä "muljahteluita", en niinkään mitään teräviä potkuja. Kolmas lapsi minullekkin, tosin en nuista kahesta ekasta ja heidän odotuksestaan paljon muista, aikaa niistä on kuitenkin 8 ja 7v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IStukkakin oli kyllä edessä ja tosi iso, mutta ei se kaikkea selitä. On rauhallinen vauva ollut mahan ulkopuolellakin kyllä. Juuri semmoisia muljahduksia tuntui enemmän kuin kovia potkuja. Jos kuitenkin liikkuu, en olisi niin huolissani.

Vierailija
4/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljoa myllännyt, silloin tällöin vain potkaisi. Laukkasin äippäpolilla ja musta tuntui, että siellä vain naurettiin, kaikki oli kylläkin aina kunnossa ja nyt on terve ekaluokkalainen, aina ollut rauhallinen tosin.

Omia tuntemuksiaan kannattaa aina kuunnella kuitenkin tarkkaan. Ystäväni vauva kuoli kohtuun aivan loppumetreillä.

Vierailija
5/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmesta vauvasta kaksi oli tosi rauhallisia mahassa, tosin istukka oli edessä ja kohtu taaksepäin kallistunut. Sydän syrjällään sai olla, että onhan kaikki hyvin. Neuvolassa kun sydänääniä kuunneltiin, todetiin että vauva liikkuu hyvin, mutta niitä liikkeitä en minä tuntenut.Välillä potki niin että minäkin sen huomasin, mutta suht vähän. Eka joka oli villi mahassa, on aika nykyään aika rauhallinen 10v, toka oli rauhallinen mahassa ja tempperamenttinen synnyttyään, kolmas oli taas rauhallinen mahassa ja aika rauhalliselta vauva tuntuu, ikää 9kk

Vierailija
6/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina porasin neuvolassa kun en liikkeitä tuntunut juuri lainkaan. Rv 36 likka sitten kääntyi perätilaan ja hyvä kun sen tunsin. :D

Istukka oli edessä vaimentamassa, ultrassa oli aina liikkeellä.

Nyt hyvin rauhallinen ja seurallinen 1- vuotias.

Vierailija
7/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla istukka takana,ja joskus "unohdan" että olen raskaana.Kun asiasta yritin puhua neuvolassa,niin sanoi vaan etten huomaa kun päivällä liikun.En liiku niin paljoa,enkä edellisissä rakauksissa edes ajatellu tällaisia,niin että kyllä tämä erilainen on.

Kiitos vastauksista,kait ne beibit on sitten vaan erilaisia:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi