VOXRA
Onko täällä kenelläkään kokemuksia masennuslääke voxrasta? Mulla annostusta nostettiin 150mg -> 300mg ja kauheat pahoinvoinnit. Ruoka ei maistu ja oksettaa. Nää lääkekokeilut on kauheita! =(
Kommentit (9)
pelkkää hyvää, ei lihota, eikä vaikuta seksiin, syön 300 mg, vaikuttaa vasta kuuden viikon jälkeen, meinasin lopettaa, kun aluksi en tuntenu mitään, mutta tosiaan sitten kuuden viikon päästä toimi. olen syönyt puoli vuotta, enkä vaihda. kokeilin kaikki ssri ja muitakin.
pelkkää hyvää, ei lihota, eikä vaikuta seksiin, syön 300 mg, vaikuttaa vasta kuuden viikon jälkeen, meinasin lopettaa, kun aluksi en tuntenu mitään, mutta tosiaan sitten kuuden viikon päästä toimi. olen syönyt puoli vuotta, enkä vaihda. kokeilin kaikki ssri ja muitakin.
Kiva kuulla että viim. kirjoittaja on saanut avun voxrasta. Tuliko sinulle mitään hankalia oireita aloituksen yhteydessä?
Vanlafaxininsta tähän Voxraan ja ekat 2 vko hirveät vieroitusoireet Venlasta... Nyt syöty kk ja sivuoireita alkaa tulla, psoriasis paheni yhtäkkiä todella radikaalisti ja nyt kun annos nostettiin 300 mg, on jalkapohjat kuin tulessa koko ajan, käveleminen on todella hnakalaa ja käsipohjiin ilmestynyt ilmeisesti nokkosihottumaa... Tänään soitto lekurile ja tää paskalääke vaihtoon ja äkkiä... Ahdistusoireita ei ole tullut mutta yleinen mieliala on laskenut roimasti verrattuna venlafaxiniin.. Tosin siitä tuli 99% impotenssi...
Löytyiskö lisää kokemuksia tästä lääkkeestä?
uskomaton ahdistus ensimmäisinä päivinä, outoja tuntemuksia ja ajatuksia sekä koko kroppa kipeä kosketettaessa. Katsottiin hyväksi että lopetan koko lääkkeen ja vaihdettiin efexoriin, nyt on parempi olla.
Täällä yksi joka käyttää kyseistä lääkettä. Olen käyttänyt lääkettä vasta vähän reilun viikon annoksella 150mg päivässä ja noin kuukauden käytön jälkeen olisi tarkoitus nostaa annos 300mg:aan. Mulla ei ole vielä ollut oikeastaan mitään sivuoireita, mikä on kyllä tosi "kummallista" kun yleensä olen saanut kaikista aikaisemmista lääkkeistä jos jonkilaisia ikäviä sivuoireita. En tiedä sitten että kuinka käy kun annos nostetaan ylemmäksi..Onko sulla "vierailija" tämä lääke auttanut mielialaasi? Toivottavasti sulla pahoinvointi hellittäisi pian..mä tiedän että se on kamalaa :(
Taitaa olla turha kysyä, mutta yrittänytttä ei laiteta... Onko sulla "Vierailija - 12.03.11 12:13 (ID 12258342)" millaisia kokemuksia nyt kolmen viikon jälkeen? Olen itse aloittanut Voxran reilu viikko sitten ja oloni on kummallisen tukkoinen ja kaikki toimintoni ovat vähän hitaalla... :D
Yleisesti ottaen tuntemukseni ovat plussalla, koska vaihdoin Venlafaxinin (Efexorin) lennossa Voxraan. Tarkoitan tällä sitä, että yritin kahdesti luopua Efexorista, eikä se onnistunut kummallakaan kerralla.