Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ymmärrä miksi pitäisi maksaa

Vierailija
07.03.2011 |

äidille siitä että hoitaa lapsensa kotona. En tosiaan ymmärrä. Vapaaehtoinen tapa hoitaa lasta jos ei halua laittaa hoitoon.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun tarvitsekaan ymmärtää. Ei kaikkien kaikkea tarvi käsittää, meitähän on maailmassa miljardeja....Tilastollinen mahdottomuushan se olisi.

Vierailija
2/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapset ja varsinkin alle 3-v. laitetaan päiväkotiin. Aivan liian isot ryhmät ym..

Vierailija
4/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kukaan ei enää lisääntyisi. Ja jos lapsenhoidosta ei maksettaisi sitä pientä rahaa, niin aika harva enää lisääntyisi. Ja toisekseen, valtiolle on paljon kannattavampaa maksaa kotihoidontukea kuin että lapsi olisi pk:ssa, jolloin se tulisi paljon kalliimmaksi valtiolle.

Vierailija
5/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen lapsiluku kasvaa?

Eipä kovin halvaksi tule sekään, että et itse kerää omia eläkkeitäsi =)

Vierailija
6/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on esim. lähes ilmainen terveydenhuolto, ilmaiset neuvolapalvelut, ilmainen koulutus ja ihmisille annetaan rahaa, kun he ovat työttöminä?

Vierailija
7/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille siitä että hoitaa lapsensa kotona. En tosiaan ymmärrä. Vapaaehtoinen tapa hoitaa lasta jos ei halua laittaa hoitoon.

'

vaan siitä että lapsi ei vie kunnallista päivähoitopaikkaa, joka tulee kaupungillle kalliimaksi kuin kotihoito :)

Huomaat sen siitä, että kotihoidontuen saa myös silloin jos lapsen hoitaa vaikka isoäiti, ja äiti itse on töissä.

Vierailija
8/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten palauttaa ne rahat takaisin valtiolle, jos itse joskus hoitaa lasta kotona.

Vierailija
9/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

'

vaan siitä että lapsi ei vie kunnallista päivähoitopaikkaa, joka tulee kaupungillle kalliimaksi kuin kotihoito :)

Huomaat sen siitä, että kotihoidontuen saa myös silloin jos lapsen hoitaa vaikka isoäiti, ja äiti itse on töissä.

Vierailija
10/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten palauttaa ne rahat takaisin valtiolle, jos itse joskus hoitaa lasta kotona.

Vierailija
11/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pitäisikö vaikkapa sairaat hoitaa vain silloin kun ovat työelämässä? Yhtä absurdia.....

Vierailija
12/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai onko laittanut) heti äippälomalta päiväkotiin? Vauva sinne vähintään 12 muun lapsen joukkoon? Ymmärtämättömyys ei ole kovin hyvä selitys paskavalinnoille, aina voi oppia lisää, myös sitä ymmärtäväisyyttä.

Vierailija
13/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen

Vierailija
14/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai onko laittanut) heti äippälomalta päiväkotiin? Vauva sinne vähintään 12 muun lapsen joukkoon? Ymmärtämättömyys ei ole kovin hyvä selitys paskavalinnoille, aina voi oppia lisää, myös sitä ymmärtäväisyyttä.

Vierailija
15/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on varmaan ap:n tosi vaikeaa tajuta.

Vierailija
16/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan vain kotona, hoidat vauvaa?

Vierailija
17/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnan hoitoon vauvasta lähtien tulis se kuule hemmetin kalliiksi MYÖS SINULLE? Tai miksi sitten pitää maksaa opintotukia sekin on ihan vapaaehtoista!

Vierailija
18/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi täällä jaetaan rahaa laiskoille ja saamattomille omasta halustaan työttömille? Ja somaleleille?

Vierailija
19/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa kuitenkin tajuaa lapsen parasta...muuten pitäiskö samalla logiikalla poistaa myös opintotuet? Kenenkään ei ole pakko opiskella....tai entä ne jotka ovat kotona työttöminä kun siivoustyö ei ekonomille kelpaa...

Vierailija
20/40 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan vain kotona, hoidat vauvaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan