Siis ihanko totta ette pidä Kiira Korpea kauniina??
Vilkaisin oheista ketjua, jossa kysyttiin kauniita naisia, jotka eivät ole sinun mielestäsi kauniita.
Ymmärrän hyvin kaikki muut naiset, mutta en Kiira Korpea! Hänellä on "täydelliset" kasvot ja kaikki kohdallaan. Hampaatkin ojennuksessa ja kasvoiltaan itse enkeli!
Mikä siis hänessä on RUMAA?
Kommentit (62)
En pidä hänen ohuista huulistaan ja pienestä, kulmikkaasta nenästään. Kokonaisuutta korostaa tervä leuka. Kasvojen alaosa ei minusta vain ole kaunis.. Lähinnä Kiiran ohut suu tekee sen.
Kiirassa ei ole mitään muuta vikaa kuin se Tampereen murre.
Nämä ovat makukysymyksiä. Tietysti vartalo on aika upea, mitä nyt tissit ovat pelkät nysät.
onhan se ihan nätti, mutta joku siinä tökkii silti. jotenkin pikkulapsimainen, ei näytä aikuiselta naiselta. ja ehkä se, että sen kasvot tosiaan ovat niin siloiset ja "täydelliset", mun mielestäni pienet virheet ja epätäydellisyys tekee mielenkiintoiseksi ja kauniiksi.
mutta hymy on sellainen "ulkokultainen", ei näytä sielukkaalta, ulkonäössä ei ole särmää, persoonaa...
mielikuva: pikkutyttö, jonka koko elämä on suorittamista...
ei mitenkään kaunis tai komea, tyrmäävä tms. Tavalliset kasvot, korkeintaan somat. Semmoinen miss yläaste hollala 2002 -tyyppi, eli joka poika haluaa pienen kiiran kainaloonsa, mutta ei kaunis, vaan pikkusievä.
http://www.google.fi/imgres?q=kiira+korpi&hl=fi&sa=X&rlz=1G1ACPW_FIFI40…
Tuo nainen taas on kaunis:
http://www.google.fi/imgres?q=laetitia+casta&hl=fi&sa=X&rlz=1G1ACPW_FIF…
Itse pidän (naisella) voimakkaista kasvonpiirteistä. Kiira on kyllä kaikkea muuta kuin ruma, siksi en toki häntä väitä. Ehkäpä tuossa menee kauneuden ja spöpöyden raja minulla. Kiira on söpö, nätti, sievä ja siro. Mutta ei varsinaisesti kaunis. Esimerkiksi Jenni Vartiainen on mielestäni kaunis.
Kiiralla on myös niin pienet kasvonpiirteet, että hänestä tulee monesti mieleen lapsi. Jos olisikin 14 -vuotias, sanoisin häntä kauniiksi.
Niin se vain on, että kaikkia ei miellytä samat piirteet.
Kauniita blondeja ovat mielestäni esim. Reese Witherspoon ja Charlize Theron.
Kauniita blondeja ovat mielestäni esim. Reese Witherspoon ja Charlize Theron.
Näin on makuja monenlaisia. Minusta Kiira on raikas ja suorastaan hehkuu. Kiirassa on karismaa, joka on enemmän kuin osiensa summa. Vähän niin kuin Liv Tyler, jota myös olen kuullut moitittavan rumaksi.
Sen sijaan Reese Whiterspoon on suorastaan arkisen näköinen tusinablondi. Todella kauniita vaaleaverikköjä ovat klassinen Grace Kelly, jonkun yllä linkittämä Laetitia Casta (joka on tosin upeampi brunettena), nuori Brigitte Bardot ja miksei myös upea androgyyni Tilda Swinton.
Mutta ei millään tavalla kauniskaan mielestäni. Minuun ei vetoa vaalea tukka, ei liian säännölliset "virheettömät" kasvonpiirteet, koen ne melkeinpä vastenmieliseksi. Ja ihan liian pieni nenäkin Kiiralla on.
Minun silmissäni hän on tavallisen näköinen ihminen, ei miellyttävä, ei epämiellyttävä, ei huomiota herättävä.
jos sitäkään. Leuka on ihan hirveä ja muutenkin hän näyttää sellaiselta pohjoiskarjalaiselta karjakolta lähinnä.
Theronista taas puuttuu lämpö ja hän on jo liian pitkäkin.
Eiköhän se "rumuus" johdu siitä ;)
Ei Kiira Korpi ole kaunis ihmistyyppinä niinkuin esim.Victoria Secret alusvaatemallit tai monet hollywood näyttelijät tai huippumallit.Kiira niinkuin sanoit on hyvähampainen, urheilullinen ja hymyilevä tyttö mutta ei sen enmpää.
Aika tyhmä juttu sinulta, eli ei voi pitää Kiraa rumana tai ei-kaunottarena ellei ole kateellinen hänelle?
Suomessa miehet tykkäävät useammin harvinaisista tummaveriköistä tyyliin Sara la Fountaine. Kiira ei ole minustakaan kaunis, hänellä on liian ohuet huulet ja terävä hymy. Leukaan sopisi sellainen hiirenpillu, mutta ei taida sellaista olla?
Suomessa miehet tykkäävät useammin harvinaisista tummaveriköistä tyyliin Sara la Fountaine.
Paitsi tietysti sinun miehesi, jonka mielestä sinä olet ilman muuta maailman kaunein ja voittaisit vaikka kaikki missikisat, jos sinut vaan niihin huolittaisiin.
Eivätköhän omat kommenttisi hiirenpilluista puhu puolestaan. Kateus on kalvava tauti. Omaan ulkonäköönsä tyytyväisillä ihmisillä tuskin on tarvetta kirjoitella sellaisia.
Siksi se näyttää "kummalliselta" monen silmään. Enkä nyt siis väitä että Kiira olisi FAS.
punatukkaisia eniten, kuulemma x-filesien Scully saa sukat pyörimään jaloissa.
Ja minä en ole punapää :)
Typerää muuten sanoa että KAIKKI miehet tykkäväät jostain tietystä naisesta. Vai kuulostaisiko uskottavalta jos sanoisi että kaikki suomalaiset naiset tykkäävät esim. Mikko Leppilammesta?
Onhan sillä tuossakin meikkiä, sen verran kun meillä muillakin tavallisesti
jossa Kiira oli, vei kaikki pisteet Kiiralta