Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Elämäsi kauhein hetki

Vierailija
06.03.2011 |

Ne hetket kun isä rikkoi tavaroitamme ja uhkasi tappaa. Selvinpäin vielä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se kun kätilö totesi että sykettä ei enää löydy.

Vierailija
2/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman riittävää kivunlievitystä, ja repeämien ompelu päälle ilman kivunlievitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 1-2 sekunnista,niin nämä:

-mies ilmoitti,että rakkaus on hiipunut. Sillä "hetkellä" tajusin,mitä tulee tapahtumaan.

- liikenteessä kuorma-auto tuli kohti. Lopulta väisti kyllä,mutta siinä "hetkessä" sydän jätti lyömästä.

Vierailija
4/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman riittävää kivunlievitystä, ja repeämien ompelu päälle ilman kivunlievitystä.

Vierailija
5/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästit jäi sanomatta.

Vierailija
6/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isä soitti ja ilmoitti äidin yllättäen kuolleen. Päässä humisi ja tuntui kuin aika olisi pysähtynyt.

Vierailija
7/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin palaamassa hoitovapaalta töihin ja ensimmäisenä työpäivänä työpaikalla minut vietiinkin suoraan neukkariin, jossa eteeni lyötiin pakettitarjous: vaihtoehtoinani itse irtisanoutuminen tai oikeustaistelu. Valitsin paketin. Edelleen tekee pahaa kun ajattelen tapahtunutta. Mä olin hommannut uusia työvaatteita, bussilipun ja mikä kamalinta, laittanut lapseni päiväkotiin, kaikki turhaan. Luulin meneväni töihin, hetken päästä soitinkin itkien miehelleni, että tulisi hakemaan minut kotiin.

On mun elämässä ollut muitakin vaikeita hetkiä, mutta tuo on ainoa mikä on jäänyt vaivaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme