Miten saan hiukset taas hyvään kuntoon värinpoiston jäljiltä?
Ovat nyt yhtä hamppukasaa. En haluaisi leikata enää enempää. Kampaaja pilasi tukan.
Kommentit (8)
osa pitää paljon ja kehuu kovasti, osa taas haukkuu tuotteita. Tuotteissa on aika voimakas tuoksu, se häiritsee joitakin.
Usein myös tuotetta ei pidetä niin hyvänä minkä vaikutelman siitä on saanut. Tämä voi johtua muutamasta syystä:
1.tuote ei oikeasti sovi omille hiuksille, ja tämä voi johtua siitä että on valinnut väärän tuotteen tai sitten ko. merkki ei vaan sovi itselle.
2.ennakko-odotukset ovat liian korkeat kun monessa paikassa kehuttu.
3.mitä tuotteita on aiemmin käyttänyt, jos market kamaa niin parempi, mutta jos laadukasta kampaamosarjaa niin tuo on montaa huonompi sarja.
Ja Suomen riistohintoja ei kannata maksaa, vaan tilata netin kautta paljon halvemmalla.
Olen itse kokeillut joitakin hiuslakkoja ja silottajia ja ovat olleet aika huonoja, mut ovatko nuo sit parempia? Pidennyksiin ei ole kauheasti rahaa ja lisäksi eivätkö nekin huononna hiuksia? Jos leikkaan lyhyen, näytän ihan mieheltä, mulla on niin voimakkaat kasvonpiirteet.
Mä käytän Tigin shampoita ja hoitoja ja mun hiukset ovat upeassa kunnossa. Tykkään myös Tigin muotoilutuotteista, ainoa mikä ei toiminut oli yksi hiuslakka. Tosin en ole koskaan ottanut värinpoistoa, värjään n. 3kk välein kampaajalla tummemmiksi, alla on vaaleita raitoja.
En ymmärrä, miksi ihmeessä kukaan (ei julkkis)haluaa laittaa kalliita hiuslisäkkeitä jotka kuitenkin kestää vaan muutaman kuukauden, ja muutenkin näyttävät järkyiltä.
Laita ensin kevytsävyte.. ihan semmonen marketin hyllyltä löytyvä, mutta älä laita kestoväriä! Se rasittaa vaan lisää.
Kevytsävyte antaa kiiltoa, mutta on tosi hellävarainen.
Sitten vaan hyvää hoitoainetta. Ja kerran viikossa tehohoitoainetta. Ja suosi tuotteita jotka silottavia, esim. redkenillä monia hyviä.
Kokeilin samaa taannoin. Siedettävimmän tuloksen sain käyttämällä ElVitalin hoitoainetta joka päivä (joka toinen päivä shampoo+hoitoaine-pesu, joka toinen päivä pelkkä hoitoaine) ja kasvattamalla vähitellen hamput pois. Enää en ole yrittänytkään värinpoistoa.
Saat hiuksen ehkä hieman tuntumaan paremmalta jos laitat siihen kunnon hoitoaineita, mutta se ei ole mikään oikea ratkaisu. Vähän sama juttu jos rautaputki olisi ruosteessa; voit sen maalata mutta ei siitä sen parempi tule vaikka vähän paremalta ehkä näyttää/tuntuu, vaan katkeaa jossain vaiheessa. Olisi järjevintä leikata hiukset lyhyiksi, sillä hyväkuntoiset hiukset näyttävät _aina_ paremmilta kuin joku hampputukka. Jos haluat histen oleva pidemmät, niin mene kampaajalle, pyydä tätä leikkaamaa KAIKKI huonot pois, ja sen jälkeen (jos hiukset eivät ole kauttaaltaan, eli eivät "tyvemmästä" vahingoittuneet) laittamaan hiuspidennykset.
Tässä tuote joka auttaa!
Tigi Resurrection shampoo ja hoitis
http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=107575
http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=107585
Urban Anectodes sarjassa 3 tasoa, tuo siis hoitavin 3-taso. Mulla on 2-tason s ja hoito: Recovery, joka on sekin tosi hoitava setti.
Olen itse kokeillut joitakin hiuslakkoja ja silottajia ja ovat olleet aika huonoja, mut ovatko nuo sit parempia? Pidennyksiin ei ole kauheasti rahaa ja lisäksi eivätkö nekin huononna hiuksia? Jos leikkaan lyhyen, näytän ihan mieheltä, mulla on niin voimakkaat kasvonpiirteet.