halpa matka kesäksi
Olen aika huono etsiskelemään netistä mitään. Nyt pitäisi löytää minulle ja tyttärelleni (10v) mahdollisimman halpa matka kesäksi.
Parasta olisi, jos kysessä olisi rantakohde mutta muutkin käy.
Eli mahdollisimman halpa matka+majoitus. Jos jollain nettivirtuoosilla on luppoaikaa niin otan mielelläni vastaan apua!
Kommentit (10)
Olen aika huono etsiskelemään netistä mitään. Nyt pitäisi löytää minulle ja tyttärelleni (10v) mahdollisimman halpa matka kesäksi. Parasta olisi, jos kysessä olisi rantakohde mutta muutkin käy. Eli mahdollisimman halpa matka+majoitus. Jos jollain nettivirtuoosilla on luppoaikaa niin otan mielelläni vastaan apua!
2 aikusita esimerkiski oli tarjouksessa 590e yhteensä. Päälle muut maksut mitä haluaa. Kuljetukset, ateria lennolla jne.
Suosittelen Bulgariaa lämpimästi. Kannattaa katsoa finmatkojen sivuja.
Ja oikein halvalla myös noita äkkilähtöjä. Kannattaa seurailla hintoja.
Me varattiin just juhannusviikolle lennot Tukholmasta Ibizalle ja takaisin 175e kahdelta yhteensä. Netistä sitten varattiin hotelli rannalta kolme tähteä ja aamiaisella 5vrk (225€). Ruotsiin ja takaisin mennään Siljan bonus pisteillä. eli kokonaishinta kahdelle aikuiselle 400€, kyllä näitä löytyy kun viitsii vähän nähdä vaivaa.
sellainen tarjous, että 2 yhden hinnalla ja nyt lähdetään kesällä matkalle minä ja laps aivan törkeän halvalla...
eli seuraapa tätä sivustoa:
http://top10matkatarjoukset.com/
Täällä on listattuna miten löytää halvimmat äkkilähdöt ja lennot
ks. http://halpamatka.blogspot.fi/
Ei tarvitse kiittää.
kuin halvatlennot.fi ja katsele sieltä eri kohteita eri ajankohdille. Parhaat hinnat löytyy, kun on joustava. Tai katso halpalentoyhtiöiden sivuilta, esim. Ryanair tai Norwegian. Tai sit esim. Travellink, voit hakea sieltä lento+hotellipaketteja, laitat hakuehdot mieleisiksi ja alat valikoimaan. Enpä usko, että kukaan viitsii sun puolesta alkaa noita hintoja ja matkoja etsimään, halpaa löytääkseen kun yleensä pitää vähän nähdä vaivaa.
jos on valmis lentämään tehden yhden välilaskun, vaikka olisi menossa vaan esim.espanjaan. Lapsen kanssa en kuitenkaan tuollaista jaksaisi, mutta jos te jaksatte, niin hyvä.
Jos itse kokoatte matkan, niin myös lentokentältä pitää päästä hotelliin...ja takas kentälle.
Itse harrastan valmismatkoja, ihan vaan niiden helppouden vuoksi. Ja ap, kirjoituksesi perusteella sinäkin kaipaat sitä.
Suomen puolelta on aika kallit matkat mutta Viron puolelta voit saata paljon halvemmalla. Katso lastminute.ee
niin käy katsomassa Finnmatkojen sivuilta tarjoukset. Sieltä me löydettiin tosi halpa Turkin matka! Detur tekee myös edullisia matkoja Turkkiin.