Oletko tyytyväinen työhösi/palkkaasi?
Mietin alan vaihtamista. En vain tiedä mitä tekisin, mutta palkka saisi ainakin olla tuplasti parempi. Nyt hoitoalalla.
Kommentit (8)
mutta haaveilen alan vaihdosta, ei vaan taida olla siihen varaa, palkka varmasti laskisi paljon jos menisin alalle, josta ei ole työkokemusta. Ja opiskellakin varmaan vähän pitäisi, en osaa muuta kuin nykyisetä työtä. Sitä paitsi en tiedä mitä tahtoisin tehdä, mikään ei kiinnosta tarpeeksi, siksi roikun edelleen nykyisessä työssäni. Enkä sitä nyt inhoakaan, työkaverit on kivoja, olen ihan hyvä työssäni ja kuten sanoin, palkka ja muutkin edut on ihan ok.
helppoa toimistotyötä, käteen 1400. ihan jees. Ei oo turhan iso palkka mutta eipä työt seuraa kotiin ja jaksaa töiden jälkeen tehdä kaikkea kivaa.
sekä työhön että palkkaan. Työskentelen viestinnän parissa valtiolla. Yksityisellä saisin varmaan parempaa palkkaa, mutta en vaihtaisi työtäni "mistään hinnasta" (tai luulen, ettei kukaan maksaisi sellaista hintaa näistä töistä ;) Bonuksena tulee nimittäin vielä aivan ihana työyhteisö.
oma yritys!voiko olla ihanampia asiakkaita? =)nautin työstäni,tosin nyt vauvan kanssa kotona
Ja hoitoalalla olen.