Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun maha on jo valtava, vaikka raskausvikkoja on vasta 15 =(

Vierailija
05.03.2011 |

maha pullahti esiin heti plussatestin jälkeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vartalon mallista,onko kapea vai leveä lanne!

Vierailija
2/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tulossa, rv 19 ja näytän siltä, kuin olisin kahdeksannella kuulla. Minkäs teet, kropan malli on tällainen. Ihan kivalta se maha näyttää, mutta selkä on alkanut prakaamaan jo tässä vaiheessa. Pieni koko, notkoselkä, kapea keskivartalo = giganttinen pallo, josta lähtee neljä tikkua ja yksi pienempi pallo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla. Kakkosta odotan.

Esikoisen kanssa maha oli pieni ja pullahti esiin vasta rv20 tienoilla ja kunnolla masu näky vasta rv30 tienoilla. Mulla maha oli alhaalla koko ajan. Eli rinnan alle mahtui helposti kämmen. Jos pidin A-linjaisia paitoja/mekkoja, pystyin peittelemään mahaa tosi pitkään.

Nyt menossa rv9 eikä kyllä vielä mitään merkkejä masusta. Mua pelolteltiin, että toisen lapsen kohdalla masu näkyy jo rv12-13 tienoilla. Saas nähdä. Vielä menee omat vaatteet helposti. Ei edes turvotusta.

Vierailija
4/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes kolmannessa raskaudessa näkynyt maha puolessa välissäkään... Viikolla 26 meni vielä normihousut jalkaan! Ja ihan tavallisen kokoisia lapsia olen pyöräyttänyt:-)

Vierailija
5/6 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan järkky myös. Kaivoin juuri kuvat viime raskauden loppuvaiheesta esiin ja vähän järkytyin. En muistanut että minusta tulee NIIN iso :/

Kestettävä tämä nyt vain on.

Vierailija
6/6 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta katseltiin kuvia joissa opetan äitiyshousuissa esikoista hiihtämään ilmeisesti maaliskuussa, kuvassa ei ole päivämäärää ja kakkonen syntyi lokakuussa, eli viikkoja ei kauhean montaa ole.

Esikoisen kanssa aukaisin farkuista napin ja sillä selvisin loppuun asti, kuitenkaan kummastakaan ei kiloja tullut kuin 8, jotka jäivät molemmilla kerroilla sairaalaan tai tietysti vajaa 4kg molemmilla kerroilla tuli mukana kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme