Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista musaa teidän 7- 8-vuotiaat POJAT kuuntelevat?

Vierailija
05.03.2011 |

Järkytyin, kun lapsi kertoi, että he kuuntelevat aina koulumatkalla kaverin kännykästä Petri Nygårdia. Haloo, minkälainen vanhempi antaa 7-vuotiaan ladata kännykkäänsä moista paskaa?! :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki muut räppärit. Petri Nygårdista ei ole ollut puhetta. Tykkää ne kyllä mun soittamista ysäridisco-renkutuksistakin ;)

Vierailija
2/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täyttää kohta 7v. ja tuli huoneestaan olkkariin ja sanoi, että rakastaa Antti Tuiskua ja se vain jaksaa hymyillä ja ajaa kokoajan pyörällä. Poika rakastaa katso netistä kappaletta Juuret.

Pojan kaveri täyttää 8v. ja kuuntelee Iron Maiden.

Mikään lastenmusiikki ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä noin pieninä. Kuuntelivat sujuvasti äidin eurodancet, nordmanit, samuliedelmannit siinä ohessa.

Teini-iän kynnyksellä alkoi kiinnostaa melodinen rock, kitaravirtuoosit, reggae yms. Ei varsinaisia hevidiggareita kukaan.

Pienin poika 4v sen sijaan tykkää hevimätöstä ja sähkökitarasta mennen tullen, Kuunnellut isänsä soittoa niin paljon.

Vierailija
4/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on pakko olla sukua hissinusiikille ja aikuisten-leffa-nusiikille.

Vierailija
5/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh..mun mielestä kyllä Petri on ala-arvoista musiikkia minkä ikäisen tahansa korville.

Itse olen kuunnellut räppiä pienestä saakka, mutta valitettavasti suuri osa niistä on sanoiltaan aika julmia/rivoja. Etenkin jenkkiräppäreiden tuotokset joita ihmiset mielissänsä kuuntelevat eikä sit oikein mieti mitä sanat tarkoittaa..Varsinkin tytöt näitä kuuntelee ja sitä ihmettelen!

Vierailija
6/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isi on ladannut sitä pojan puhelimeen

Vierailija
7/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Black Sabbath, Mötörhead, Kiss, Def Leppard, Whitesnake, Rainbow, Led zeppelin, Deep Purple, Uriah Heep, Alice Cooper, Slade, Van halen, Metallica jne.

En ymmärrä mistä tämä on tullut, sillä kavereista suurin osa kuuntelee räppiä (myös Petri Nygårdia) ja me puolisoni kanssa kuuntelemme reggaeta.

Vierailija
8/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanikäiset tytöt koulussa kuuntelee Taylor Swiftiä ja Justin Bieberiä

Vierailija
9/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Siitä Petristäkin ois kiinnostunut,mut ei käy ei.. Minusta se on huippu!=)

Vierailija
10/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei mitään. En ymmärrä miksi lasten pitää kuunnella sellaista musiikkia, jonka sanat ovat kauheita.

Vierailija
11/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asiasta kauhean riemuissani kyllä. Tykkää myös Kissistä.

Vierailija
12/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei mitään. En ymmärrä miksi lasten pitää kuunnella sellaista musiikkia, jonka sanat ovat kauheita.

Ihanaa, että täällä on vielä järkevääkin porukkaa!!:)

Vierailija
13/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baseballs, Green Day.

Vierailija
14/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat kiinnostuneet suomalaisista räppäreistä, niin miksi eivät niitä saisi kuunnella ja tanssia? Pitäisikö pakottaa kuuntelemaan lastenmusiikkia ja miksi?

Vierailija
15/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lastenelokuvat kiinnosta?

Meillä ovat kiinnostuneet suomalaisista räppäreistä, niin miksi eivät niitä saisi kuunnella ja tanssia? Pitäisikö pakottaa kuuntelemaan lastenmusiikkia ja miksi?

Vierailija
16/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja äiti kiittää.

Vierailija
18/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä radiossa ikäraja, mitä saa minkäkin ikäinen kuunnella? Voi tsiisus.

Vierailija
19/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä myös tyttö 3v.

Yhtenä päivänä alkoivat laulaa jotain kohtaa siitä Selvä päivä-biisistä ja minä olin ihan kauhuissani. Sanoin että tuota ette laula missään, se ei ole lapsille sopivaa. Poika sitten vaan kysyi että miksi sitä sitten soitetaan radiossa? Toisaalta nauratti, toisaalta ei (siis se pojan kysymys). Mutta en antaisi sitä ladata puhelimeen tai ostaa levyä jne.

Vierailija
20/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jallu, kossu ja kalja

hölkyn kölkyn

nostakaa malja!

hyvä päivä hyvä päivä

hyvästi selvä päivä!"

tai

"tulta munille ja skumppaa tiskiin!"

SIIS JOS ETTE ITSEKÄÄN SITÄ HYVÄKSY??

Olen niin surullinen nykylasten puolesta. Eikä mun mielestä hevibänditkään ole lapsille sopivia, mutta niiden sanoja lapset eivät sentään ymmärrä.