Kaikkein paras persujen ehkäisykonsti on
äänestää Kokoomus suurimmaksi puolueeksi, jolloin pääministerin ja merkittävimpien muiden ministerien paikat menee sille ja se tekee persuista korkeintaan apupuolueen. Näin ne eivät pääse tekemään todellisia tuhoja.
Kommentit (16)
"Mutta sitten on kokoomus tekemässä tuhojaan"
Ikävää että sulla ottaa noin koville kaikkein pienituloisimpien auttaminen.
Olet joko persu tai demari ja ajat ansiosidonnaista sosiaaliturvaa. Toivon totitesti kaikkein köyhimpien takia että kumpikaan puolue ei voita.
Ymmärrän kyllä, että haluavat ajaa duunareitten asiaa mutta mulle se ei riitä.
Enkä tykkää optiovenkoilusta enkä siitä että demarit poisti varallisuusveron. SDP on persujen ohella yksi oikeistolaisimmista puolueista nykyään.
Ja koen ettei kokoomus todellakaan tee mitään pienituloisten hyväksi. Ajavat tosiaan vain omia etujaan.
http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011022713266449_vl.shtml
Olen täysin samaa mieltä tuon jutun kanssa. Kokoomus pelaa omaan pussiinsa, heillä ei ole kyllä oikeita haluja auttaa pienituloisia.
Että ei kiitos kokoomusta enää.
2
eihän se perustu mihinkään muuhun kuin vaalienalaiseen propagandaan.
Ei kai kukaan matalapalkkainen omaan nilkkaan halua potkia. Kokoomus ajaa tuloerojen kasvua.
ja sehän se on isompi asia. Köyhän ainoa konsti vaurastua kun on se työnteko.
Vai pitäisikö mennä amerikan malliin niin että köyhillä täytyy olla vähintään 2 työtä jotta voivat elää "normaalisti".
eihän se perustu mihinkään muuhun kuin vaalienalaiseen propagandaan.
Niin se on aina ollut ja tulee olemaankin.
kokoomushallituksen aikana.
Esimerkiksi demareitten aikana työttömyys kasvoi ja tuloerot nousivat vaikka elettiin nousukautta!
Ja mun pienituloisen verotusta kevennettiin vuosi sitten 600e/v joka tekee yhden kk vuokran.
Musta tuntuu että nää ihmiset ei oo oikeesti pienituloisia tai minimipäivärahoilla (joita niitäkin hallitus nosti 30%) jotka täällä kritisoi hallitusta
"Mutta sitten on kokoomus tekemässä tuhojaan"
Ikävää että sulla ottaa noin koville kaikkein pienituloisimpien auttaminen.
Olet joko persu tai demari ja ajat ansiosidonnaista sosiaaliturvaa. Toivon totitesti kaikkein köyhimpien takia että kumpikaan puolue ei voita.
Ymmärrän kyllä, että haluavat ajaa duunareitten asiaa mutta mulle se ei riitä.
Enkä tykkää optiovenkoilusta enkä siitä että demarit poisti varallisuusveron. SDP on persujen ohella yksi oikeistolaisimmista puolueista nykyään.
mahtaa olla "optiovenkoilu"?
Ja miksi ihmeessä omistamisestakin pitää rankaista?
Onneksi pääomat siirtyvät muualle napin painalluksella jos niin haluan!
mahtaa olla "optiovenkoilu"? Ja miksi ihmeessä omistamisestakin pitää rankaista? Onneksi pääomat siirtyvät muualle napin painalluksella jos niin haluan!
Taas saatiin 40 sentin korotus lapsilisiinkin! Ne ajattelevat kyllä vaan meidän hyvää. Kyllä mä olen tosi tyytyväinen.
Vaikka niitten omat palkankorotukset ovat useita satasia ja eduskunnan virkamiehille 20% luokkaa, niin mitäs siitä.
Nehän on niitä viisaita, jotka päättävät siitä kuka on ansainnut korotuksia ja kuka ei. Tyhmät on niitä, jotka äänestää sinne tollaisia paskahousuja vuodesta toiseen.
Taas saatiin 40 sentin korotus lapsilisiinkin! Ne ajattelevat kyllä vaan meidän hyvää. Kyllä mä olen tosi tyytyväinen. Vaikka niitten omat palkankorotukset ovat useita satasia ja eduskunnan virkamiehille 20% luokkaa, niin mitäs siitä. Nehän on niitä viisaita, jotka päättävät siitä kuka on ansainnut korotuksia ja kuka ei. Tyhmät on niitä, jotka äänestää sinne tollaisia paskahousuja vuodesta toiseen.
Eli ennen tietyt etuudet eivät nousseet hintojen mukana. Tämä hallitus oli ensimmäinen, joka sitoi lapsilisät hintojen nousuun siten ettei ne jää jälkeen.
Siksi korotus on 40 senttiä, koska se on korotettu hintojen nousulla eli elinkustannusindeksillä.
Tämä on siis hieno uudistus, ei huono.
koska luulin, että se kertoisi, miten persujen mielestä pitäisi ehkäistä raskauksia. :D
Ei matalapalkka-aloilla vaurastu vaikka kuinka töitä tekisit Vai pitäisikö mennä amerikan malliin niin että köyhillä täytyy olla vähintään 2 työtä jotta voivat elää "normaalisti".
voit työskennellä matalapalkka-alalla ja valittaa, tai tehdä useampaa työtä ja lisätä liksaasi, tai työskennellä ja opiskella parempien töiden toivossa, valinta on sinun. Ajattelitko ehkä niiden isojen tulojen ropsahtavan syliin ihan odottelemalla.
koska luulin, että se kertoisi, miten persujen mielestä pitäisi ehkäistä raskauksia. :D
Se on jo tullut ilmi.
Persut menee demareitten kanssa hallitukseen, se on oikeastaan ainoa vaihtoehto koska ideologiat on samansuuntaiset ja kepulle persut ei käy