Mun mies on ihan Samuli Edelmanin näköinen
Kommentit (19)
sääli,koska edelman on ruma.
Vierailija - 05.03.11 04:04 (ID 12214107)
Monet luulee häntä siksi
huono säkä käyny sulla!
Onneks oma ukkoni on kaukana edelmanista...
Monet luulee häntä siksi
no eipä tuota samulia kyllä voi rumaksi sanoa! toi oli taas vaan av-mamman ilkeilyä ja mitä lie kateutta
Monet luulee häntä siksi
no eipä tuota samulia kyllä voi rumaksi sanoa! toi oli taas vaan av-mamman ilkeilyä ja mitä lie kateutta
mutta onhan se sellainen vähän punoittava ja paksuhko, se tulee lähinnä hänestä ainakin mulle ekaksi mieleen...
onnea,ap!
mikäs siinä,jos tykkää punakasta ja pönäkästä miehestä.siansilmäsikkurasta.
Olen katsonut Tappajan näköinen mies ja siinä Samuli on tosi hottis
Minusta Samuli vaan on aina ollut jotenkin ihana! Nykyään vielä ihan tosi hot!
Se on myös meidän molempian suosikki viihdetaiteilija moniosaaja... siis miehenikin arvostaa. Esikoisemme sai nimensä hänen mukaansa 10 vuotta sitten :)
Ja ehkä munkin mieheni jollain lailla Samulia muistuttaa, mutta ei kylläkään ole mikään Samulin kopio.
ihan hyvä näyttelijä, mikä se leffa olikaan mis jätkät ajo autolla ja hoilas murheellisten laulujen maata, ihan pika-hyvä! ulkonäöstä en ny tiiä. youtubessa on ihana biisi sen laulamana, maa on niin kaunis. se on niin koskettava versio.
Totta on että Samuli on joskus ollut pyöreässä kunnossa mutta ei tuo minun mielestäni enää ole mitä katsonut mainoksia, musiikkivideoita ja tuota sarjaa niin kovin pyöreältä vaikuta ja paremman näköinenkin on nykyään.
Ehken te nuoret, ette tiedä . Jättiläinen.
Ehken te nuoret, ette tiedä . Jättiläinen.
Tais olla aika neuroottinen ja varmaan homokin, vaikkei sitä myöntänyt. James oli ihan komea jätkä :D
terkuin erään Samuli Edelmanin näköisen Samin kanssa joskus seurustellut :)
terkuin erään Samuli Edelmanin näköisen Samin kanssa joskus seurustellut :)
hmmmmm
Monet luulee häntä siksi.