Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko äitinä käytät itsesi kaunistamiseen päivittäin?

Vierailija
05.03.2011 |

..itsellä menee n.puoli tuntia joka aamu. Tukan laitto ja meikkaus

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen olen näköinenkin aina. Kolme pientä lasta ja herätys klo 6.10. Ei aikaa omalle naamalle.

Vierailija
2/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ehtii jo hyvin harjata pitkät hiukset, laittaa ne nutturalle tai ponnarille, laittaa meikkipuuteria, kulmiin väriä ja ripsaria. Eipä arkena sen enempää tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn suihkussa, menee kaikkinensa se 15 min. Olen nyt hoitovapaalla, joten itseeni panostan aika vähän.

Kun menen töihin, määrä vähintäänkin tuplaantuu. Sanoisin, että noin 15 min. menee silloin meikkiin ja tukanlaittoon. Suihkuhommiin lisäksi menee yhteensä 30 minuuttia.

Vierailija
4/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kuuluu suihku, rasvaus, kevyt meikkaus ja hiustan kuivaus.

Vierailija
5/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kuuluu tunti aamuisin meikkaukseen ja tukanlaittoon ja veikkaan että ainakin tunnin ajan puunaan itteäni päivän aikana. Jos en kauemminkin...

Vierailija
6/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.kosmetologi =)

Vierailija
7/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa laitan hiukset nätisti ja meikkaan kun yleensä käymmä kerran kuukaudessa jossain viihteellä. Silloin kestää 2-3h.

Muutenpa kotona vaan hiukset nutturalle 30sekunnissa.

Vierailija
8/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee n.20 minuuttia aamulla, johon kuuluu kasvojen pesu, hiusten harjaus ja pikainen laitto sekä piilarien laitto ja meikkaus. Illalla menee n.5minuuttia meikinpoistoon ja ihonpuhdistukseen.

Niinä aamuina kun pesen hiukset menee n.40 minuuttia pidempään, kun pesen, laitan hoitoaineet, selvittelen, föönaan ja laitan pitkät hiukset nopeasti päiväkuntoon.

Vierailija
9/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luonnonkaunis enkä tarvi mitään meikkejä. Kuulema kulmakynänkäyttökin minulla ihan turhaa.

Vierailija
10/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aika usein menee nolla minuuttia. Sitten kun oikein pröystäillään, niin 10 minuuttia. (tukan laitto)

Vierailija
11/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin viisitoista minuuttia.

Vierailija
12/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla vitamiinirikas kasvovoide, hiusten harjaus, jos täytyy lähteä asiakastapaamiseen niin sitten meikkiä ja hiusten laittoa vähän enemmän.

Vierailija
13/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla menee n. 5 minsaa mikä sisältää hampaiden ja naaman pesun ja hiusten kietaisun ponnarille ja sit yleensä vaavi jo huutaaki... aamuärhäkkä vaavi ja taapero tekevät aamuista niin touhuvilkkaita et hyvä ku peiliin kerkeää kurkata.. mutta ehkä sitten taas kun vauva on vähän tosta rauhoittunut muutaman kuukauden päästä...

Vierailija
14/14 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä iho, ei couperosaa, monet luulee et on meikkivoidetta. Joskus saatan laittaa huulikiiltoa. Ollaan onnekkaita!!

niin aika usein menee nolla minuuttia. Sitten kun oikein pröystäillään, niin 10 minuuttia. (tukan laitto)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi