Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne itseäni seksikkääksi kun on säärikarvoja. Muuttakaa mun ajattelutapaa.

Vierailija
05.03.2011 |

Ongelmaa ei olisi jos karvoitus olisi vaaleaa. Mutta kun se on tummaa ja runsasta.

Häpeän karvoja sen verran paljon, että spontaani seksi on täysin pannassa. En kuitenkaan jaksa ajellakaan niitä jatkuvasti. Näppyläongelma ja muutenkin kauhea riesa, kun on muutakin tekemistä.

Muutenkin pidän naisten karvattomuuskulttia naista alistavana ja epäluonnollisena! Mutta silti häpeän omia karvojani enkä koe itseäni seksikkääksi kun ne ovat näkyvillä.

Olen yrittänyt jotain viidakkonainen-mielikuvia alkukantaisista luolanaisista...Olisiko kellään mitään ideoita tähän.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ihan oma-aloitteisesti laserhoidolla poistattamassa kainaloista ja alapäänkarvat lopullisesti. Olen niihin alueisiin tosi tyytyväinen. Sääristäkin haluaisin, mutta se hinta on tupla-kallis tähän aiempaan.

Olen epiloinut yli 10 vuoden ajan sääret ja kerran kuukaudessa on hyvin riittänyt. Nyt hieman tiukkaa kun on tuo talonrakennuskin loppusuoralla. Katsotaan myöhemmin.

Vierailija
2/20 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tarjota positiivista mielikuvaa naisen karvaisuudesta. Tää kertoo ehkä sit jotain siitä miten syvälle syöpynyt tällainen naisten ulkonäköön liittyvä "itsestäänselvyys" on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat, että jossakin on miehiä, jotka kiihottuvat karvaisista naisista.

En ole koskaan tavannut.

Miehet haluavat karvattoman tai vähäkarvaisen naisen. Ja niin haluavat kaikki. Karvainen nainen on jotenkin friikki.

Joten ajetaan vaan kiltisti karvamme, naiset. Niin minäkin teen. Ja täytyy myöntää, että olo on paljon parempi ilman karvoja.

Ja uhraus ei ole suuri. Itse ajelen kainalot suihkussa noin joka toinen päivä, sääret ehkä kerran kahdessa viikossa, käsivarret pari kertaa vuodessa. Ja mies sheivaa pussy-alueen pari kertaa kuussa. ;)

ole tarjota positiivista mielikuvaa naisen karvaisuudesta. Tää kertoo ehkä sit jotain siitä miten syvälle syöpynyt tällainen naisten ulkonäköön liittyvä "itsestäänselvyys" on.

Vierailija
4/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole naisen alistamisella mitään tekemistä, kyllähän miehetkin ajaa partansa. Suosittelen hankkimaan epilaattorin, joka nyppäisee karvat juurineeen - saat olla monta viikkoa karvattomana.

Vierailija
5/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne.

Eikä se minua haittaa, kun sheivauksesta ei koidu mitään ongelmia (näppylöitä tms.).

Tiedä sitten, mikä olisi oikea ratkaisu? Miehen fetissi karvoihin?? :D

Vierailija
6/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epilaattorilla tai kylmävahalla, ei tartte poistaa kuin kerran kuussa, kyllä sen verran luulis aikaa löytyvän. Eikä säärikarvojen poistossa ole kyllä mitään alistamista.

Vierailija
7/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epilaattorilla tai kylmävahalla, ei tartte poistaa kuin kerran kuussa, kyllä sen verran luulis aikaa löytyvän. Eikä säärikarvojen poistossa ole kyllä mitään alistamista.

et kelpaa karvoineen päivineen. Simple!

Vierailija
8/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tosiaankaan aio epiloida, vahauksesta puhumattakaan! Vahaa en voisi edes käyttää.Mulla talvisin säärikarvat saava olla, niitä on PALJON vaikka eivät ihan mustia olekaan. Mukavasti lämmittää enkä ole miehenkään huomannut yökkivän. Tosin ei voisi vähempää kiinnnostaa. Ja häntäkin kiinnostaa aivan muut seikat minussa.

Vierailija
9/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ennen pitäisi ajaa niin kainalokarvat kuin säärikarvatkin. Enkä yhtään haluaisi. Mulla kainalot kutiaa aivan älyttömästi sänkivaiheessa ja säärten epiloiminen on aina tuskaa.

Miehen ei tarvitse miettiä mitään tuollaista. Mun mies ei aja edes partaa kuin hyvin satunnaisesti, ehkä kahdesti vuodessa.

Enkä mä IKINÄ ole omasta ilosta karvoja ajellut, kyllä se on pelkkä yhteiskunnan luoma paine joka siihen ajaa.

Vierailija
10/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kelpaa karvoineen päivineen. Simple!

itseäänkö hän sit alistaa, jos karvansa ajelee?

Vierailija
11/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaaleat ja harvat. Aurinkoa vasten jos oikein katsoo niin erottuvat mutta jos jotakuta häiritsee niin eipä ole minun päänsärkyni.

Vierailija
12/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan ihan omaksi iloksi! Ei mua kiinnosta talvella, että sattuuko muut jotenkin kummasti villapaitakerrosten alta näkemään karvani vaan kyllä ajan ihan oman mukavuuden takia kesät talvet!! :)

Vierailija
13/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattori sattuu niin paljon, että en halua sellaista käyttää. Olen siis kokeillut.

Joskus käyn kosmetologilla säärten vahauksessa. Mutta se ei poista tätä jatkuvaa ongelmaa kuin hetkeksi.

Siis mulla on ihan miehen karvoitus. Hirsutismi on diagnosoitu terveyskeskuksessa. On mulla tuuheat hiuksetkin...

En halua käyttää paljoa aikaa karvoihin. Mulla on muutakin tekemistä. Toivoisin että kauneusihanteet olisivat erilaisia, vapaampia. Mutta kun en voi niitä yksin muuttaa...

Ap

Vierailija
14/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naisen karvaisuus olisi ok, ja kaikki muutkin antaisivat säärensä rehottaa.

Mun tytöillä on ollut paksu vaalea karvoitus niin säärissä kuin käsivarsissakin 2-vuotiaasta asi (multa peritty) mutta eivät he mitenkään kärsi niistä, kun ei heille (onneksi) ole vielä mistään tullut käsitystä että karvoissa olisi jotain vikaa. Heille ne on yhtä luonnollisia kuin hiukset ja ripset. Voi kuin aikuiset naisetkin voisivat elää samanlaisessa ajatusmaailmassa.

Vierailija
15/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti lämmittää

Voiko olla niin paljon säärikarvoja että ne lämmittää? Vai oliko tämä sarkasmia?

Vierailija
16/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on ihan miehen karvoitus. Hirsutismi on diagnosoitu terveyskeskuksessa.

Kannattaa kokeilla valoimpulssihoitoa. Ei tietenkään ihan ilmaista, mutta kuurin jälkeen vaikutus on pitempi.

Ei tämä neuvo tietenkään itsensä hyväksymistä lisää. :(

Vierailija
17/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laserhoitoon menemistä. Ei siksi, että hän ei kestäisi mun säärikarvoja vaan siksi, etten minä itse kestä niitä.

Vierailija
18/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reippaasti menevät esim. uimahalliin tuuheine karvoituksineen. Mulla vaan ei itsetunto kestä. Teininä mua kiusattiinkin säärikarvoistani kun en niitä talvella ollut ajellut ja joku poika ne sitten sattui huomaamaan kun sääri vähän paljastui lahkeen alta.

Vierailija
19/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän varsinkin talvisin polvisukkia. Ne peittävät säärikarvat ainakin kotioloissa :-)

Vierailija
20/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua ei karvat jaloissa vaan naurata,,,

Enkä todellakaan "ilokseni" niitä ajele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän