4 lapsettoman vuoden jälkeen yhtäkkinen plussa!
Olo on suoraan sanottuna epäuskoinen ja epätodellinen. Mutta samalla niin onnellinen. Voi jumprahuiti!
Minulla on ennestään 6-vuotias lapsi, joka sekään ei saanut alkuaan helposti. Luomusti kuitenkin, kuten nytkin. Lääkäri kuitenkin varoitteli, että ilman hedelmöityshoitoja minä en välttämättä enää ikinä raskaaksi tule (endometrioosia ym.).
Voi että olen onnellinen!
Rv 4+5 =))
Kommentit (16)
Täällä on lapset saatu hoidoilla, joten tiedän kyllä, miten onnellinen olet. Ja ihan pikkuisen olen kateellinenkin...
toivottavasti kaikki menee hyvin.. meillä saman verran yrittämistä takana, hitusen kateellisena täällä olen:)
jälkeen. Meillä oli myös, että ei tule luomuna onnistumaan. Olihan se kyllä alussa ns.järkytys kun plussasin:) Oli jo ikäänkuin eläytynyt siihen, ettei sitä lasta tule. (oma päätöksemme oli siis ettei hoitoihin lähdetä)
Onnea teille!
Minun tarina on se, että ex-miehen kanssa on 11 v lapsi. Toista lasta ei vain kuulunut. Nyt on uusi mies ja lapsi ilmoitti heti tulostaan.
On se kumma, niitä ei sitten suoda enempää kuin on tarkoituskaan. : )
Toivottavasti näin kävisi myös hyvälle ystävälleni, jolla on samanikäinen esikoinen kuin sinulla.
No et sä ole lapseton jos sulla on lapsi jo!
sekundääriseksi lapsettomuudeksi.
Eiköhän ap sen tiedä, nyt saa olla vain onnellinen!
Onnea ap! Raskaus on ihana juttu, kunpa saisin itsekin vielä sen kokea joskus. Minulla on 2 lasta, ekaa yritettiin pitkään ja toinen tuli äkisti. Se johtuu siitä, että minun pco-taipumus vähän parani raskauden aikana. Lääkäri sanoi, että jos haluan vielä lapsia, tulisi ne tehdä putkeen. Muuten pco lähtee taas huonontamaan munasarjoja. En ole varma onko rahkeita kolmanteen lapseen juuri nyt, mutta haluaisin kovasti vielä yhden.. voinkohan jättää onnettaren haltuun asian, tulee jos tulee sitten joskus. Vai pitäisikö jaksaa kolmas lapsi tähän perään.
En tiedä.
Ihania uutisia aina tuollaiset, oli tuttu tai tuntematon!! Saa hymyn huulille :) Nauti joka hetkestä, hemmottele ja pidä hyvää huolta itsestäsi! Aika menee kuin siivillä ja kohta olet jo yhtä iso kuin minä :) Täällä 38vk kypsynyt esikoinen myllertää masussa ja sais kohta olla jo valmis maailmaan :) Vauvat on vaan niin ihania ja sinä jos joku varmasti osaat arvostaa sitä palkintoa sitten pitkän odotuksen jälkeen :)
Vauvauutiset on aina ihania!
Joo, ja tuo 10 voi painua keskenmeno kommentteineen sanonko minne...
Vauvauutiset on aina ihania!
Joo, ja tuo 10 voi painua keskenmeno kommentteineen sanonko minne...
Helvettiin!?
Minun esikoiseni sai alkunsa hoidoilla ja toista lasta yritettiin myös pitkään ja hartaasti. Mutta en vaan tullut raskaaksi, joten luovuimme toivosta. Nyt 12 vuoden jälkeen huomasin myös yllättäen olevani raskaana :) Joten kaikille teille vauvaa yrittäville, koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan.
Ihana uutinen. =)
Myös minä olin jollain tavalla alkanut elää lapsetonta elämää, kun eräänä päivänä olin aivan varma että kuukautiset eivät nyt tulekaan. Plussahan sieltä tuli =)
Pidä itseäsi hyvänä *halaa*
Kyynelsilmin luen teidän kommentteja. Myös sinun, nro 10. Eivätköhän kaikki naiset tiedä keskenmenon vaarasta ja sinun kommenttisi kertookin enemmän sinusta itsestäsi, toivottavasti saat joskus itsesi tasapainoon =) Ja kyllä, vaikka keskenmeno tulisikin, olen silti onnekas, koska tiedän olevan edes MAHDOLLISTA tulla raskaaksi.
Myös minulla vaihtui mies välissä. Ex-miehen kanssa kävimme 2 kertaa inseminaatiossakin, mutta ei tärpännyt. Uuden kihlattuni kanssa olemme olleet ilman ehkäisyä vasta alle vuoden ja nyt tärppäsi.
Ihanaa on myös lukea, että muillakin on tärpännyt pitkän ajan päästä tai yhtäkkiä. Tämä luokoon toivoa kaikille raskautta yrittäville! Plussasäteitä kaikille sitä toivoville!
t.ap
voi kun ihanaa! Paljon onnea!