Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arrgghh, että ketuttaa..äijä taas vaan nukkuu..

Vierailija
05.03.2011 |

Vine, menin puolikymmeneltä herättelemään.

Että, jos nousisi ylös ja olis meidän kanssa (minä & lapset)..

Tämä loihe lausumaan, että kun et aiemmin herättänyt, niin minä tästä nyt enää mihinkään nouse..

Enkä juuri siksi aiemmin mennyt herättelemään, kun sitten olis mäkättänyt, wttä miksi pitää nousta ylös niin aikaisin.

Nukkuu siis vieläkin ja me muut on noustu 7ltä.. Sitten ihmettelee, kun olen ärtynyt ja tiuskin.. Ketuttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sitten korjaa luunsa sieltä petin pohjalta kun ei kykene enää nukkumaan metelissä! ;)

Viikonloppuisin me vuorotellaan miehen kans. Mies nukkui tänään pitkään ja mä sitten huomenna.

Vierailija
2/3 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei juurikaan ole samaan aikaan hereillä muiden kanssa. Se on katsos niin kätevää, että valvoo öisin kun lapset ei häiritse ja vaimo ei ole nalkuttamassa kotitöistä.

Aamulla nukkuu ensin sinne klo 14 asti, sitten vedetään ip parin tunnin päikkärit ja illalla ehkä vielä toiset. Väliaika makoillaan sängyssä kun niin kovasti väsyttää.

Olen lakannut puuttumasta tähän, koska olen vain vittumainen ämmä, jos vaadin, että mies osallistuu perheen elämään. Pidän tosin huolen myös siitä, että seksiä ei tule, kun kerran olemme vain kämppikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutun kuuloista teilläkin!

Minä siis ap. Mies kehtaa välillä myös laukoa etten tee mitään.

Siis tiskaan, pesen pyykit, siivoan, vietän tuntikausia lasten kanssa, käyn kaupassa yms.. yms..

Miksi näistä kuoriutuu tällaisia ääliöitä?

Ei siis alkujaan ollut, mutta nykyään on : /