Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuo helikopteri pyörii koko ajan stadissa?

Vierailija
04.03.2011 |

Pörräsi siellä jo kun lähdin töistä neljän aikaan ja pyörii edelleen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos:)

Melko ärsyttävää.

Vierailija
2/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kansa maksaa poliisin kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörräsi siellä jo kun lähdin töistä neljän aikaan ja pyörii edelleen?

Vierailija
4/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä infottomassa maailmassa te elätte?

Näin myös Aleksilla samat kopterit ja poliisivartiot, kun lähdin töistä klo 16.30.

Isot herrat: Berlusconi mm.

Vierailija
5/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämysten suhteen:) Nauttikaa kaikista niistä ihanista vieraista, ketkä sinne saapuvat ilman helikopteri ym. valituksia.

Joo toivottavasti ap.ee oli provo tai sitten tosiaan hieman ihmettelen?

Vierailija
6/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin eilen työmatkalta enkä ole ehtinyt lukemaan uutisia.

ap

Vierailija
7/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolaiset EU puolueet koolla, mm. rikosepäilty Berlusconi ja Sukarilta vaalirahaa saanut Katainen.

Vierailija
8/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä niissä olisi nauttimista? Ei kansa niiden kanssa pääse tekemisiin, joutuupahan vaan ruuhkiin, kun poliisisaattueet katkaisevat liikenteen ja saavat koko päivän myöhään iltaan (ehkä vielä yöhönkin)kuunnella, kun astiat helisevät kaapeissa, kun lentobensaa pannaan palamaan jidenkin vastenmielisten tai vähintäänkin yhdentekevien oikeistopoliitikkojen vuoksi...

Muuta itse Helsinkiin, jos luulet tämän olevan ihanaa!

Vierailija
9/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää pääkaupunkilaisten tietämysten suhteen:) Nauttikaa kaikista niistä ihanista vieraista, ketkä sinne saapuvat ilman helikopteri ym. valituksia.

Olen minäkin Hesarini lukenut ja koitan pysyä kärryillä vaikka vauva valvottaa. Silti piti päivemmällä kysyä, että miksi kopteri pörrää. Täällä on niin paljon mekkalaa ambulansseista tietöihin, että yksi helikopteri aiheuttaa vain ärsytystä, eikä sitä välttämättä yhdistä heti johonkin uutiseen.

Mutta myönnän kyllä auliisti tietämättömyyteni sen suhteen, että miksi helvetissä sillä kopterilla on pitänyt koko päivän ajan pörrätä ja millä rahallla...

Vierailija
10/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä se täällä vain pörräilen Stadin yllä. Enpä tähän hätään parempaakaan tekemistä keksinyt perjantai-illalle, joten kopterikuski pyörittelee mua täällä nyt. Siemailen Domppaa tässä samalla ja tietty heitän viileetä läppää AV:lla.

Vierailija
11/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka suomalaiset maksaa poliisit ja turvallisuuden, Kokoomuksen omat pippalot.

Vierailija
12/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä se täällä vain pörräilen Stadin yllä. Enpä tähän hätään parempaakaan tekemistä keksinyt perjantai-illalle, joten kopterikuski pyörittelee mua täällä nyt. Siemailen Domppaa tässä samalla ja tietty heitän viileetä läppää AV:lla.

Et viitsisi siirtyä vaikka Espooseen päin välillä - siltä suunnalta Helsingin valot näyttävät paljon makeammilta?

Ensi kerralla ota meitsi mukaan, niin ei tarvitse täällä maan kamaralla valittaa!

Vierailija
13/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kakkavaipan kanssa uhoaa ikkunassaan ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme