Gallup: Missä maissa lapsenne ovat käyneet?
ja minkä ikäisiä ovat?
Meidän 3-vuotias on käynyt Thaimaassa, Bulgariassa, Turkissa ja Virossa.
Kommentit (101)
6v: Belgia, Hollanti, Saksa, Tanska, Ruotsi, Norja.
3v: Hollanti, Saksa, Tanska, Ruotsi
½v: ei missään
Ruotsi, Saksa, Ranska, Italia, Sveitsi, Itävalta, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Lichtenstein, Viro
Englannissa, Tanskassa ja Ruotsissa.
et mistä revitte rahat matkailuun? Entäs mistä ajan?
Noin paljon ei kerkii reissata, jos käy töissä ja jos ei käy töissä, ei ole rahaa matkustaa, ellei ole perinyt rahaa. Jotan rehellisesti sanottuna en usko kaikkien juttuja pätkääkään!
on 5- ja 7-vuotiaat lapset.
Ovat käyneet Saksassa, Itävallassa, Italiassa, Ruotsissa, Tanskassa, Liettuassa ja Irlannissa.
Noin paljon ei kerkii reissata, jos käy töissä ja jos ei käy töissä, ei ole rahaa matkustaa, ellei ole perinyt rahaa. Jotan rehellisesti sanottuna en usko kaikkien juttuja pätkääkään!
Meillä ei ole pahemmin mitään muita harrastuksia kuin reissaaminen. olen yh joten saan itse päättää milloin mennään ja minne. lomat reissataan, palkatonta otetaan, jos osuu kohdalle edullinen äkkilähtö. Välillä mennään pakettimatkoilla, välillä varataan itse lennot + hotelli. Kaikissa kohteissa emme ole olleet viikkoa. Esim Ranskaan menimme junalla Englannista, kävimme 3pv Pariisissa ja samalla Euro Disneyssä. Marokkoon teimme Espanjasta päiväretken. Viime kesänä olimme viikon Barcelonan lähistöllä; lennot + hotelli yhteensä kolmelta 750e, edullista matkailua jos jaksaa etsiä.
8 v: Suomi, Ruotsi, Saksa, Hollanti
2 v: Saksassa, mahassa ollessa Suomessa
Kotimaa on USA
Ruotsi, Viro, Portugali, Turkki (3), Italia, Kreikka, San Marino, Bulgaria (kerta riitti), Intia, Thaimaa (3). Keväällä listalle tulee Kypros.
ehtisi käydä 16 maassa? Eihän matkalla tarvitse olla edes viikkoa. Johan kesälomaa on yleensä 3 vk. 7 vuodessa vähintään 21 viikkoa kesälomaa ja lisäksi kaikki muut lomat ja vapaapäivät.
Muiden matkailusta en tiedä mutta nykyään voi matkustella hyvinkin halvalla, lennot Euroopan maihin ei maksa juuri mitään ja hotellit edullisia. Tai Kiinaan lento 400 € ja hotelli 2 vk 100 €/hlö eli 500 €/hlö/2 vk ei ole mielestäni kovin kallista.
10-, 7- ja 4-vuotiaat
-Ruotsi (useita kertoja)
-Viro (useita kertoja)
-Kreikka (kaksi kertaa)
-Latvia (useita kertoja)
-Espanja (vanhemmat lapset kaksi kertaa)
vain kaksi vanhempaa
-Ranska
-Italia
-Sveitsi
Nuorin 2-vuotias on käynyt kuudessa maassa.
Olemme kyllä matkustelleet Suomeakin ympäri ristiin rastiin jokapuolella. Lapset on käyneet Suomen jokakolkassa mukaan lukien Suomen pää, varpaat , käsi, ja kaikki reunat unohtamatta keskiosia tai Ahvenanmaata. Sielläkin käyty eripuoolilla, myös saaristossa.
Tykkäämme matkustella.
Ruotsi (viisi kertaa, joista 4 Tukholmassa risteillen, yksi pidempi matka)
Viro (kaksi ketaa hotelliyöpymisineen ja lisäksi 2 risteilyn yhteydessä ollutta päivää Tallinnassa)
Tanska
Norja
Saksa
Kypros
Malta
Ruotsi, Viro, Espanja, Kreikka x2, Bulgaria ja nyt kuukauden päästä lähtee Italiaan.
Huvittavaa tässä on, että itse olen käynyt Rotsin ja Viron lisäksi vain 2 krt etelässä.
Syy tähän on, että poika matkustaa isänsä kanssa (olemme siis eronneet), itse en halua matkustaa lentämällä, joten minun kanssa pääsee sitten matkustelemaan kotimaassa :)
Virossa, Ruotsissa, Espanjassa, Bulgariassa, Kiinassa, Tsekissä ja ensi kesänä mennään Tanskaan
12v Teneriffalla, Virossa, Turkissa, Thaimaassa, ja Ruotsissa.
5v Teneriffalla, Virossa, Turkisssa ja Thaimaassa
3v Turkissa ja Thaimaassa
molemmat ovat käyneet
Ruotsi, Ranska, Englanti, Belgia, Hollanti, Kreikka, Saksa, Tsekki. Muutamassa noista useamman kerran ja yhdessä asuneet. Ensi kesänä ainakin Kanada.
on käynyt Ruotsissa,Norjassa,kaksi kertaa Latviassa, Kreikassa,Monacossa,Italiassa,Ranskassa,kesällä mennään Espanjaan ja samalla mahd. Käydään Portugalissa.
- Ruotsissa
- Tanskassa
- Saksassa
- Britanniassa
- Espanjassa
- Kreikassa
- Etelä-Afrikassa
- Bermudalla
- Irlannissa
-Ranskassa
osissa maissa usemman kerran, Irlannissa joka vuosi
Ruotsissa, Ranskassa ja Belgiassa. Lapsi on 2-vuotias.
Indonesia, Singapore, Egypti, Italia (4-5x), Espanja, Ranska (2x), Sveitsi, Kreikka, Viro, Ruotsi, Puola, Unkari, Itävalta; erillisiä valtioita lisäksi San Marino ja Andorra.
Olikohan tuossa kaikki?? Kesäreissuilla saatamme käydä 2-3 maassa 3 viikon aikana (esim viimevuonna kiersimme etelä Sveitsiä, etelä Ranskaa ja pohjois-Italiaa)