Merja Larivaara: "Naiset kadehtivat minua.."
Minä en oikein ymmärrä, miksi.. Kyllä mullakin on upea aviomies, mutta en tosiaan kuvittele, että naiset oikein sankoin joukoin kadehtisi minua ;).
Kadehditko sinä Merjaa?
Kommentit (44)
Merjan mies on oikeasti tosi mukava myös irl. En mä silti hänen miestänsä mitenkään kadehdi ;-) On niitä muitakin mukavia miehiä.
ei myöskään kuulu mun suosikkinäyttelijöihin, en tykkää äänestäkään
Paljastatte itsenne - "miksi muka Merjaa kadehtisin?" Uskomattoman negatiivisia kommentteja. Nauttikaahan keväästä :)
Näin hänet perheineen Muumimaailmassa, ja miehensä vaikutti kyllä tosi kivalta. Itse hänestä tuli hieman diivamainen kuva, kun meni edellä korkkareissa ja mies lasten kanssa perässä. En tietenkään oikeasti voi tietää millaisia ihmisiä ovat. :)
ketju ilmestyi tänne sillä sekunnilla kun Kari viuhahti munasillaan telkkarissa =DDDD
happaman näköinen ainakin, vai sekö on sitä diivailua..?
Ei Merjaa itseään vaan Merjalta miestä. Kyllä, KP on aika kuuma pakkaus.:)
edes ajattele kyseistä henkilöä kuin ehkä pari kertaa vuodessa jos satun lehden kannessa tai televisiossa näkemään.
Enkä keksi miksi kadehtisin. En ole koskaan halunut samalle uralle kuin hän, joten ei ole siitä syytä. Ulkonäköönikin olen tyytyväinen, joten ei ole sekään syynä. Ja ihana mieskin löytyy, sellainen joka on mukava, seksikäs, älykäs ja minua rakastava sekä kunnioittava joten miksipä jonkun toisen naisen miestä kadehtisin.
Ei Merjaa itseään vaan Merjalta miestä. Kyllä, KP on aika kuuma pakkaus.:)
Mut en kyllä kadehdi. Omakin mies on kuuma.
Eikös tämä Merja ole esitellyt itseään alastonta vartaloaan joissain elkovissa
kuullut huhuja niistä vieraissa käynneistä, ja eikö ne oo olleet eroamassakin joskus. K-P on kyllä hyvä näyttelijä, en tiiä millanen irl. Voi joku kadehtiakin...
kylmemmän olosta naista saa hakea, ja vieläkin verkkokalvoilla pyörii pätkä filmiä, kun Larivaara putosi Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Ihan pikkasen kävi luonnon päälle...
Eikä oo häävi laulaja tai haitaristi, vaikka niin luuleekin. Näyttelijäntöitä en ole paljon katsellut, saattaahan olla sitten hyvä näyttelijä... mutta ei silti tarvitse koppava olla.
Mitä Parviainen kirjoittaa, että Larivaara on joskus ollut Jouko Turkan puoliso?!
Olen kade..mies on hottis! Vaikka mua paljon vanhempi. Nam! t.27vee
No ei kyllä ainakaan luonnossa ole mikään hottis. Minä ja pari ystävääkin kuunneltu sen lirkutteluja baarissa. Ei lämmetty.
Outo toteamus. Hämärästi muistan hänen olevan näyttelijä, taitaa olla jo vanha ja rupsahtanut kuten minäkin, äiti 40v. Muuta en tiedä. En tiedä kadehtivani ihmistä, josta en ole kuullutkaan aika päiviin.
Mitä Parviainen kirjoittaa, että Larivaara on joskus ollut Jouko Turkan puoliso?!
Silloisten lehtihaastattelujen perusteella taisi olla jonkin sortin muusa tai tyttöystävä.
Kuka se on?