Merja Larivaara: "Naiset kadehtivat minua.."
Minä en oikein ymmärrä, miksi.. Kyllä mullakin on upea aviomies, mutta en tosiaan kuvittele, että naiset oikein sankoin joukoin kadehtisi minua ;).
Kadehditko sinä Merjaa?
Kommentit (44)
Näin koko perheen kerran kylpylässä, en saanu mitenkään väreitä heistä :) Sorry vaa Mertsu!
Mitä Parviainen kirjoittaa, että Larivaara on joskus ollut Jouko Turkan puoliso?!
Silloisten lehtihaastattelujen perusteella taisi olla jonkin sortin muusa tai tyttöystävä.
Kyllä se loppuaikoina ihan julkinen suhde oli, naistenlehtihaastatteluissa myönnetty. Jouko Turkan romaani "Häpeä" käsittelee tuota suhdetta ja sitä häpeää, kun vanhempi mies menettää naisensa nuorelle kollille...
mutta en kadehdi naisia näiden miehistä, kun yleensä ne miehet (kuten omanikin) on siihen omaan naiseensa jo vähän kyllästyneitä vaikka rakastaisikin. Siis että kiihkeimmät fantasiat kohdistunee ihan joihinkin muihin.
En pidä ulkonäöstä, en luonteesta enkä tiedä kenen kanssa on naimisissa, joten ei jää mitään kadehdittavaa:)
kertokaa nyt koko nimet, ainakin sen miehen, että pääsee kattoon kuvan
Mitä Parviainen kirjoittaa, että Larivaara on joskus ollut Jouko Turkan puoliso?!
Silloisten lehtihaastattelujen perusteella taisi olla jonkin sortin muusa tai tyttöystävä.
Kyllä se loppuaikoina ihan julkinen suhde oli, naistenlehtihaastatteluissa myönnetty. Jouko Turkan romaani "Häpeä" käsittelee tuota suhdetta ja sitä häpeää, kun vanhempi mies menettää naisensa nuorelle kollille...
Kirja on aika katkeraa tilitystä. Ja siinä vihjataan, että ko. nuori nainen käytti arveluttavia keinoja teatterikouluun pyrkiessään. Mutta kirjahan on fiktiota. varmaan siltäkin osin, että nuori nainen vietteli tämän vanhemman miehen, rakastajansa pojan ennenkuin lähti sitten toisen nuoren näyttelijämiehen matkaan. ja vihjataan sitäkin, että naisen esikoinen olisi tämän vanhan herran lapsi tai niin nainen aluksi miehelle uskotteli.
jossa Merja Larivaara kävi lounaalla. En ole sen vittumaisempaa asiakasta kohdannut. Kohteli tarjoilijoita kuin olisivat olleet alinta mahdollista luokkaa. Muija oli niin olevinaan meitä kaikkia muita ylempänä. Komenteli tuomaan vettä tms. Muistaakseni sen seurueeseen kuului pari naista, jotka olivat ihan mukavia.
Sen jälkeen olen vihannut koko akkaa.
Minulla on paljon tuttuja, jotka ovat oikein hyvännäköisiä vielä nelikymppisinä, eivät lainkaan rupsahtaneita. Ja Larivaarakin on ihan hehkeä vielä. Tasan ei käy onnenlahjat.
Outo toteamus. Hämärästi muistan hänen olevan näyttelijä, taitaa olla jo vanha ja rupsahtanut kuten minäkin, äiti 40v. Muuta en tiedä. En tiedä kadehtivani ihmistä, josta en ole kuullutkaan aika päiviin.
Kirja on aika katkeraa tilitystä. Ja siinä vihjataan, että ko. nuori nainen käytti arveluttavia keinoja teatterikouluun pyrkiessään. Mutta kirjahan on fiktiota. varmaan siltäkin osin, että nuori nainen vietteli tämän vanhemman miehen, rakastajansa pojan ennenkuin lähti sitten toisen nuoren näyttelijämiehen matkaan. ja vihjataan sitäkin, että naisen esikoinen olisi tämän vanhan herran lapsi tai niin nainen aluksi miehelle uskotteli.
Mutta siellä se kirjoittaa Turkan kuvitelleen, että avovaimollaan Larivaaralla ja Parviaisella olisi ollut jonkinlainen suhde. Ja että Turkka on vihjannut myös Linda Lampeniuksen olevan hänen tyttärensä. Kumpikohan noista on hullumpi?
Enpä tiennyt sitäkään, että Häpeä kenties viittaisi Larivaaraan. No aina oppii uutta. =)
Ruma nainen jonka mies käy vieraissa minkä ehtii.
Sehän kehui sitä miestään, ei itseään. Kaiken te jaksatte vääntää niin negatiiviseksi.
mun mieleisenä miehenä, ei mitenkään sellainen, jonka perään katsoisin...varmaan on muuten mukava mies, vaikea sanoa kun en tunne :)
ja minua kun sanotaan nuoren Larivaaran näköiseksi. Plaah ;)
Vierailija kirjoitti:
Mutta siellä se kirjoittaa Turkan kuvitelleen, että avovaimollaan Larivaaralla ja Parviaisella olisi ollut jonkinlainen suhde. Ja että Turkka on vihjannut myös Linda Lampeniuksen olevan hänen tyttärensä. Kumpikohan noista on hullumpi?
Enpä tiennyt sitäkään, että Häpeä kenties viittaisi Larivaaraan. No aina oppii uutta. =)
Missä vihjasi Turkka olevansa Lampeniuksen isä?!
Kiintoisan juorunaiheen kyllä tästäkin varmasti saa ...
Hän tarkoittaa, että naiset kadehtivat häntä hänen miehensä vartalosta
Kuka tämä hänen miehensä siis on?
Vierailija kirjoitti:
Kari-Pekka Toivonen
jolla on niin isot nenäreiät, että vaimo varmaan mahtuu sinne piiloutumaan.
Jos hehkutatte kavereille vaikka: "mulla on sitten maailman ihan mies" niin ketä kehutte?