Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkitarkastu ens viikolla enkä ole vieläkään saanut kaikkia kiloja pois:/

Vierailija
04.03.2011 |

Tuli 12kg raskausaikana ja 7-8 kg vasta lähtenyt..saankohan noottia lääkäriltä? Synnytyksestä nyt 6 vkoa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi yksilöllistä. Itselleni tuli raskaudesta n. 8-9 lisäkiloa. Pari päivää synnytyksen jälkeen painoin kilon vähemmän kuin ennen raskautta :/. Olen/olin normaalipainoinen, eikä minua muistaakseni edes punnittu neuvolassa raskauden jälkeen.

Pömppömahan häviäminen sen sijaan kesti useamman kuukauden.

Vierailija
22/26 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet palautunut huipusti!muista että rinnatkin painavat nyt enemmän,omani 2 kg/kpl alussa =),mies punnitsi..nyt käyt vaunulenkillä joka pv etkä syö karkkeja ym .turhaa niin kesällä olet ok!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtua samoihin housuihin, kuin ennen raskautta viimeistään keisarileikkausarven tikkien (hakasten) poistoon mennessä. Ja niin myös mahduin. En välitä mitä muut tekevät oman painonsa kanssa enkä tuomitse, mutta itse hankkiuduin joka grammasta eroon mahdollisimman nopeasti.

Joku kommentoi tuolla että toisille ne kilot on tärkeitä, toisille muut asiat, mutta en näe näitä toisiaan poissulkevina (koska kirjoittaja vihjaa että ne jotka antavat raskauskilojen jäädä välittävät lapsestaan enemmän, eikö?), on ihan yhtä helppoa laihduttaa lapsen kanssa kuin ilmankin eikä kukaan kärsi siitä että aikaa jää muuhun hommaan syömiseltä.

Vierailija
24/26 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäpäivänä tasan vuosi ja 1kk etkä muuten arvaa kiloja on edelleen 11 liikaa ja yhden lapsen olen pyöräyttänyt.

Olen jo sujut painon kanssa tosin joten samapa tuo paljon niitä kiloja vaaka näyttää kunhan peilistä näytän vaan hyvältä :)

Joten ap älä panikoi asian kanssa.

Minulta katsoivat jälkitarkastuksessa myös painon ja silloin oli vielä 18kg liikaa. Voi mennä vuosi tai pari tai kolmekin mutta suurimmalle osalle sitä painoa jää eikä saa kaikkia kiloja tiputettua pois.

Vierailija
25/26 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle jääny paljon kiloja, huoh. Tuntuu et vinoilet. Mul tuli 30kiloa ja jälkitarkastuksen aikana oli vielä reilu 20kg pudotettavaa, nyt natiainen 9kkja edelleen on 10kg jäljellä. Oli mun 4 lapsi.

Vierailija
26/26 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 3,5v sitten enkä ole vieläkään saanut niitä kymmentä kiloa pois. Eikä se lääkärille kuulu pätkän vertaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän