Mies ollut viikon poissa ja mä olen nauttinut!
Pitäisiköhän huolestua, sillä olen nauttinut olostani ja perhe-elämästä paljon enemmän nyt kun mies on ollut pois. Meillä pieniä lapsia ja luulin etukäteen, että viikosta tulee pelkkää kärsimystä, mutta on ollut ihana huomata, miten paljon vähemmän meillä tapellaan ja olen itse paljon rennompi kun mies ei ole kotona. Tämä viikko sai minut oikeasti miettimään liittomme tulevaisuutta.
Kellään muulla käynyt näin?
Kommentit (4)
Mutta johtuu myös siitä, että itse asennoidun eri tavalla, kun olen yksin vastuussa koko orkesterista. Normaalisti alan vilkuilla kelloa kolmen aikoihin ja odottaa miestä kotiin, että saisin pienen hengähdystauon. Kun tiedän, että tauon paikka on vasta lasten nukkumaanmenon jälkeen, jaksan paahtaa koko päivän. Meillä on siistimpää, parempaa ruokaa, lapset ajoissa nukkumassa ja mukavaa kun olen yksin.
Mutta väsyttävää se silti on. Onneksi en ole yksin.
kun tietää, että koko päivästä pitää vastata yksin. Itse huomannut saman, mutta lohduttavaa on huomata kuitenkin että on sekin ihan kivaa kun mies tulee kotiin.
Ja johtuu mulla ainakin ihan siitä, että tietää ettei saa apua. Sitä on ihan eri asenteella itsekin, eikä kukaan ole siinä sotkemassa niitä omia rutiineja :-) Meillä mies on n. kerran viikossa yön pois työmatkalla, ja aina menee tosi mukavasti lasten kanssa silloin. Ei mitään ongelmaa.
naapuri tulee joka yö kun lapset nukkuu;-)