Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän välikausivaatteet

Vierailija
04.03.2011 |

2 Lassie Suprafill haalaria

1 Lassie välikausihaalari

2 ReimaTec-haalaria

1 Po.p haalari

T2H 2- osaisia pukuja 2 kpl

Reiman 2-osainen puku

2 Reima softshell takkia+ housut..

Lisäksi vielä asusteet kaikkiin ja kenkiä vino pino..

Eli kevät saa tulla! :D

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kpl Remun haalari

1 kpl ulkoilutakki + housut

1 kpl kurahousut ja takki

Viime syksyisistä kaksista haalareista yksi tai molemmat saattavat mennä vielä päälle myös, mutta silloin noi täksi kevääksi hankitut jäävät pääasiassa myöhempään käyttöön.

Kenkiä ei ole vielä kuin kumpparit, ja niidenkin sopivuus pitää tarkistaa.

Vierailija
22/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättä varten:

2xhaalari, toinen ei pidä märkää toinen pitää.

gore-tex kenkät, kumisaappaat, kurahousut,-hanskat ja sadetakki.

Takin ajattelin vielä hankkia.

Lapsella ikää 1v7kk, joka päivä ulkoilee hoidossa sekä ulkoilemme hoidon jälkeen.

Nyt talvella meillä oli kaksi toppahaalaria, pari pipoa ja parit toppahanskat ja talvikengät.

Olemme pärjänneet näillä hyvin jokaisen lapsen kohdalla.Meillä keskimmällä ja nuorimmalla ikäeroa niin paljon ettei ole edes jäänyt talteen vaatteita, kaikki olen lahjottanut pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiselle:

Ticketin plain rain

Reimatecin takki+housut

Cupcaken takki+KappAhlilta vedenpitävät housut

Muutamat kengät, muutamat vk-rukkaset ja paljon hattuja.

keskimmäiselle:

Kammakarlon asu (sama periaatteessa kun toi Ticketin plain rain)

Reimatecin takki+housut

Cupcaken takki+Lindexin vedenpitävät housut

kuopukselle:

Ticketin takki+housut

Reimatecin takki+housut

Cupcaken takki+Lindexin vedenpitävät housut

Lisäksi tietty kaikille sadevarustukset. Eiköhän me näillä pärjätä. Joskus on ollut paljon enemmänkin ulkovaatetta jokaisella. Olen koittanut vähän vähentää sitä shoppailua.

Vierailija
24/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoisella on kaksi talvihaalaria: vihreä ja harmaa. Toinen on hyväkuntoinen, toisella viilto polvessa. Vk-pukuja on kaksi: uusi oranssi ja vanhempi sininen, molemmat ehjiäj apitävät vettä. Joku ulkoilupukukin taisi olla, pitää katsoa mahtuuko vielä.

Kuopuksella on enemmän, kun on vanhoja ja uusi vk-haalari (se on varmaan Suprafill, kun on sellainen kumimainen alaossasta)

:D

Vierailija
25/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kk vanhalle tytölle on

Remun haalari + asusteet

Reiman takki ja housut + asusteet

Reiman fleecehaalari

Yhdet kengät

asusteet = väreihin sopivat 2-3 pipoa, 2 vedenpitävät rukkaset ja vedenpitävät tossukat

Vierailija
26/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä hyvänen aika tarvii olla kuin yksi hyvä puku ja toinen varalle. Nykyään on niin hyviä pukuja, ettei ne helpolla kastu.

Ja hyvin tosiaan muistatte kaikkien pukujenne merkit!

Minä luulin, et mun lapsilla on todella paljon vaatteita...

Miksi muuten ostatte niin paljon ulkomaalaisia vaatteita,ettekö suosi suomalaisia?????

Vierailija
27/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman olen aikasemmin mieltänyt kotimaiseksi merkiksi, mutta meidän tytön Reiman talvihaalarissa ainakin lukee made in China?!

eihän sitä hyvänen aika tarvii olla kuin yksi hyvä puku ja toinen varalle. Nykyään on niin hyviä pukuja, ettei ne helpolla kastu. Ja hyvin tosiaan muistatte kaikkien pukujenne merkit! Minä luulin, et mun lapsilla on todella paljon vaatteita... Miksi muuten ostatte niin paljon ulkomaalaisia vaatteita,ettekö suosi suomalaisia?????

Vierailija
28/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman olen aikasemmin mieltänyt kotimaiseksi merkiksi, mutta meidän tytön Reiman talvihaalarissa ainakin lukee made in China?!

Tämäköhän on syy siihen, että Reiman tuotteet ovat nykyään niin kakkoja?

Ja varsinaiseen kysymykseen:

Meidän 5-vuotiaalla on viime vuotinen Everest takki-ja-housut -yhdistelmä, meinasin sillä pärjätä tämänkin kevään. Lisäksi on H&M:stä ostettu toppaliivi, jota voi käyttää neuleen tai fleecen kanssa, kun mennään kaupungille.

2v käyttää isoveljeltään pieneksi jäänyttä Reiman haalaria. Joku siistimpi takki pitäisi ostaa, koska isoveljen vanha takki on kaikkea muuta kuin siisti.

Kengät, hmm. Lenkkarit/sneakerit ja kumpparit on. Katotaan, tarviiko ostaa korkeavartisia (goretex) lenkkareita.

En ole erityisen kiinnostunut vaatteista, sopivat ja toimivat pitää olla, mutta se riittää.

Vierailija
29/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä hyvänen aika tarvii olla kuin yksi hyvä puku ja toinen varalle. Nykyään on niin hyviä pukuja, ettei ne helpolla kastu.

Ja hyvin tosiaan muistatte kaikkien pukujenne merkit!

Minä luulin, et mun lapsilla on todella paljon vaatteita...

Miksi muuten ostatte niin paljon ulkomaalaisia vaatteita,ettekö suosi suomalaisia?????

sitä muistaa merkit kun niitä metsästetään kuukausitolkulla että saa juuri siinä oikeassa sävyssä (jos tajuaa varata ennenkuin ilmestyvät kauppoihin, muuten jää ilman...) mä en voi käsittää et joku ei tietäis vaatteen merkkiä.. kyllä ollaan niin erilaisia.

Vierailija
30/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan maailman huonoin äiti, mutta mulla on 7 kk esikoiselleni vain äitiyspakkauksen haalari. Varmaan pitäis mennä jotain välikausivaatteita ostamaan. Mutta tuskin niitäkään montaa settiä tarvitsee, kun lapsi ei vaunuista mihinkään ulkona edes poistu?

Mitä mieltä olette? Minkälainen varustus nyt pitäisi hankkia? Ei ole edes rahasta kiinni, en vaan ole tajunnut...

Vierailija
31/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan maailman huonoin äiti, mutta mulla on 7 kk esikoiselleni vain äitiyspakkauksen haalari. Varmaan pitäis mennä jotain välikausivaatteita ostamaan. Mutta tuskin niitäkään montaa settiä tarvitsee, kun lapsi ei vaunuista mihinkään ulkona edes poistu?

Mitä mieltä olette? Minkälainen varustus nyt pitäisi hankkia? Ei ole edes rahasta kiinni, en vaan ole tajunnut...

Pidän sinua järkevänä äitinä. Et ole touhottava hamstraaja. :) Meillä on myös äp:n haalari vauvalla ja muuta ei vaunuissa oleva vauva tarvitse. Vauva on 5 kk. Lapsen mummo toi vauvallemme lahjaksi välikausihaalarin, jossa on kumiset lahkeet, mutta ihmettelin vaan, mihin vaunuissa oleva vauva sellaista tarvitsee.

Rahasta ei ole kiinni, voisi ostaa minkä merkkiset haalarit tahansa, mutta en aio lähteä tuohon vouhkaamiseen mukaan.

Vierailija
32/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä JÄRKEÄ on ostaa lapselle kolme haalaria ja kaksi housut+takki -settiä ja on vielä sisarustenkin vaatteet?? Oikeasti, mistä teillä on RAHAA moiseen? esim. ticket ja cupcake, johan tulee yhdelle puvulle/setille hintaa 100e?!?

meidän 4v:lle on yksi välikausisetti ja ehkä menee vielä viimevuotinen, en tiedä. jos ei mee, ehkä on toinen setti/haalari ostettava. KAksi riittää jo.

Vierailija
33/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä JÄRKEÄ on ostaa lapselle kolme haalaria ja kaksi housut+takki -settiä ja on vielä sisarustenkin vaatteet?? Oikeasti, mistä teillä on RAHAA moiseen? esim. ticket ja cupcake, johan tulee yhdelle puvulle/setille hintaa 100e?!?

meidän 4v:lle on yksi välikausisetti ja ehkä menee vielä viimevuotinen, en tiedä. jos ei mee, ehkä on toinen setti/haalari ostettava. KAksi riittää jo.

Naurattaa, että toisessa ketjussa samat vouhkaa, miten ne asuu jossain yksiöissä ja kaksioissa, mutta lasten pitää kulkea merkkivaatteissa. En kyllä suostuisi asumaan noin ahtaasti. Merkkivaate ei ole sama asia kuin laadukas.

Vierailija
34/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole vielä ostanut ainuttakaan vaatekappaletta. Eilen kävin PoPilla katsomassa ja todennäköisesti ostan sieltä haalarin tai takki/housusetin. Lisäksi ostan kevyemmän puvun ja takin kauppa/kaupunki- ym. juttuihin.

Lisäksi pitää tietysti ostaa muutama pari kenkiä ja kaikki muutkin kevät/kesävaatteet. Mitään ei ole valmiina.

Varaa onneksi on mutta ei mitään intoa lähteä kauppoihin pörräämään.

Vierailija
35/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noillahan vaattettaisi kokonaisen päiväkotiryhmän! :D

Vierailija
36/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on huutiksesta ja sukulaisilta saadut vanhat välikausipuvut ja käytettynä ostetut nilkkurit molemmille. Hyvin menee silti!

Vierailija
37/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pärjätään aibvan yksillä puvuilla tuota niin kovasti mainittua VÄLIKAUTTA kohden ja lapsiakin on ihan riesaksi asti

Vierailija
38/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta löytyy täältä.

4v. pojalla on joku marketin haalari (viime syksynä ostettu), jonka merkkiä en muista sekä kahdet halpishousut sekä takki.

Vauvalla on sekalainen seurakunta takkeja ja housuja, jotka mallia halpis.

Rahaa noihin on mennyt ehkä 50e.

Vierailija
39/44 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, enkä ole vielä edes miettinyt moista välikautta. Tänään palattiin hiihtolomalta.

Ostan tarpeeseen, kaikilla oli hiihtolomalla aika alkeellisella mökillä jokaisella 2 laadukasta 2-osaista asua (Ticket to Heaven ja Stadiumin Everest), joita käytettiin rinteessä ja sitten pihaleikeissä illemmalla, vähän ristiin. Housuja on kolmet per lapsi, takkeja kaksi. Hyvin kuivuivat kamat aina seuraavaksi päiväksi. Isoimman ongelman kuivumisen suhteen aiheuttivat siis 5 paria laskettelumonoja.

Hirmuisen vaikea kuvitella meidän viime viikkoista varmaan 7-8 h päivässä ollutta ulkoilua joka vaatisi joka lapselle tyyliin viittä ulkovaatesettiä, mutta onhan se kiva ostaa.

Kevätvaatteet kaivetaan esiin parin viikon päästä ja ostetaan sitten mitä tarvitaan, onneksi ei enää tarvita ikinä jotain kauheita Lassien Suprafilejä :)

Vierailija
40/44 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ticketin välikausihaalarit + molempiin sopivat reimatec hanskat ja pipoja

-edellisiin sopivat kurahousut, kumpparit, lipalliset sadehatut ja kurahanskat

-Ticketin Rubber Rainit irrotettavilla vuorilla

- Minymon välikausitakit + henkselihousut (vastaavat kuin Plain Rainit)+ näihin sopivat pipot

-Polarn O Pyretin takit + housut ja windfleecet sekä sopivat pipot

-Lisäksi vielä muutamat extra välikausihousut mm. Reimatec ja Ellos

-Villervallan kevättakit + sävy sävyyn pipot ja sormikkaita

Kenkiä on jo ostettuna kumppareiden lisäksi molemmille Superfitin goretex lenkkarit ja toiselle nahkaiset Ecco lenkkarit/ kävelykengät ja toiselle Kavatin nahkakengät

Luulin että meillä on vaatteita paljon, mutta eipä taidakaan olla :) Osa näistä on syksystä vielä sopivia, haalarit, kevättakit, kurahousut, kengät ja joitakin pipoja olen ostanut nyt kevättalvella. Enempää en aio ulkovaatteita hankkia, ehkä yhdet parit kenkiä vielä...