Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

missä vaiheessa tää meni tämmöseksi???

Vierailija
03.05.2011 |

olen 30v naikkonen, naimisissa ja 3 lasta.pitemmän aikaa ollu sellanen olo, että tukehdun henkisesti ja haluan tehdä jotain mikä muuttaisi elämää jollakin tavalla.tunnen oloni arvottomaksi ja itseni huonoksi ihmiseksi.kavereita ei ole ja olen aina yksin.pahaa oloani olen sitten purkanut pussailemalla kännipäissäni muita miehiä ja kauhee morkkis joka kerta.

mitä helvettiä mun pitäs tehdä?mies ei halua enää mua ja puhuminenkin on jääny.ainoastaan arkeen liittyvät asiat hoidetaan, mutta siinä se..

mitä mä teen itteni kanssa?ilmassa on masennuksen oireita ja itsetuhoisia ajatuksiakin on ollu.aina ne on ohi menny, mutta nyt tuntuu että mä uppoan kaiken paskan alle.kuka lohduttaisi nyytiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vuosi sitten, olen myöskin nyt 30 v.

Oletko kotona? Jos olet, niin tee jokin radikaali muutos. Hae töitä, tai jos et niitä saa (mieleisiäsi) niin hae syksyksi kouluun.

Kyllä se helpottaa, mutta on vielä tuoreessa muistissa kuinka kamalaa, ahdistavaa ja masentavaa se oli. Ikäänkuin elämästäni olisi kadonnut merkitys, enkä edes nähnyt mitään järkeä missään eikä tunnelin päässä näkynyt valoa.

Itse löysin kriisissäni myös uskoni, joka auttoi todella paljon. Tsemppiä.

Vierailija
2/2 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin töistä pois kun ahdistuin niin paljon ja nyt teen vuoroja silloin tällöin.mutta kun mikään ei kiinnosta.ei niin yhtään mikään.opiskelemaan on turha nyt hakea, kun ala ei ole tiedossa,töihin pääsisin entiselle työnantajalle jos halua riittäis, mutta kun ei.

haluaisin vaan pakata kamat ja lähtee maan alle joksikin aikaa ja olla ihan yksin.mutta sekään ei ole vielä mahdollista.ehkä kesän alussa teen katoamistempun jos olotila ei ole helpottunut.

onko muita joilla sama tilanne?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla