Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaas pahimmat tai parhaimmat tarinanne huonosta tai hyvästä esimiehestä.
Kommentit (23)
työtodistukseen EI SAA kirjoittaa arvostelua ilman että työntekijä itse sitä pyytää. Sinulla on oikeus saada työtodistus ilman arvostelua. jos työpaikan vaihdoksesta on alle 5 vuotta, työnantajan on myös pakko kirjoittaa se todistus sinulle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
työtodistukseen EI SAA kirjoittaa arvostelua ilman että työntekijä itse sitä pyytää. Sinulla on oikeus saada työtodistus ilman arvostelua. jos työpaikan vaihdoksesta on alle 5 vuotta, työnantajan on myös pakko kirjoittaa se todistus sinulle.
tiedän tämän mutta ihan sama, en tee sillä työtodistuksella mitään koska jaksoin olla ko duunissa vain 2 kk kunnes vaihdoin nykyiseen.
Alue: Aihe vapaa
etäpäivähän ei ole mikään palkinto tai etuisuus sisnällään. Se on ihan normaalia työntekoa, mutta jossain muualla kuin omalla toimistolla.
Näin ainakin on normaalissa työpaikassa.
Itsekin teen etänä töitä silloin kun hoidan sairasta lasta kotona. Ja huomioikaa hyvät siskot, jos lapsi on sairaana, mikään, ei sitten mikään velvoita tekemään niitä etätöitä. Olis tässäkin esimerkissä ollut pomo vaan tyytyväinen että työntekijä tekee etänä.
Siitä olen kommentoijan kanssa samaa mieltä että kaikilla pitää olla yhtälainen oikeus tehdä etätöitä.