Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yövieraat ilmoitti EILEN, ETTÄ TULEVAT LAPSIPERHEESEEN tänään

Vierailija
04.03.2011 |

ei onnekx paniikkia ei-

päiväpeitot oksennuksessa jne -koko perhe sairastanut viikon äitiä myöten ennen vieraiden tuloa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette kipeitä, niin sanot EI. Vieraat menkööt hotelliin. Ei kenenkään luokse voi tuppautua tuolla varoitusajalla.

Vierailija
22/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin ei siinä paljon pesukoneen käyttöä pysty edes ajattelemaan. Jos yrität lapsia autttaa ja pestä ja vaihtaa niille vaatetta ja oksennat itse jne.

Meidän kone toimii melko automaattisesti. Luukku auki, päiväpeitto sisään, pesuainetta perään, luukku kiinni, lämpotilansäätö, pesuohjelma ja napinpainallus. Kahden tunnin päästä voi heittää yhden päiväpeiton vaikka saunan oven päälle kuivumaan. Aikaa manuaaliseen suoritukseen menee arviolta 2 minuuttia.

Vaivalloisemmalta tuntuu kaivaa esiin iso saavi, täyttää se vedellä, painella ja huljutella yrjöisiä kangaskappaleita siellä, antaa niiden lillua viikon epämääräisessä oksennusliemessä, pestä ne tämän jälkeen (edellyttää yllä luetellut toimenpiteet tässäkin tapauksessa), pestä sen jälkeen saavi...

Mutta onhan tämä tietysti jaksamiskysymys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä avuttomuutta!

Vierailija
24/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnekx paniikkia ei- päiväpeitot oksennuksessa jne -koko perhe sairastanut viikon äitiä myöten ennen vieraiden tuloa

Ihanko tiirikoivat lukon jos ette sisään päästä?

Sa voisit opetella sanomaan vaikka näin: "olisipa ollut kiva nähdä, mutta me olemme nyt sairaina. Ensi kerralla kannattaa ilmoittaa vähän aikaisemmin, ettei tule tällaista tilannetta. Harmi että reissunne peruuntuu/joudutte majoittumaan muualle."

Vierailija
25/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. Taas joka toinen kirjoittaja jaksaa jankata asian vierestä.

AP:lle, ei sana on keksitty ja sitä saa käyttää. Itse en missään nimessä ottaisi tuossa tilanteessa vieraita vastaan. Ja jos vieraat ovat niin avuttomia, että hangessa viettävät seuravaan yön, niin sittenpä viettävät. Ei liene sun ongelma.

Vierailija
26/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä juuri tarkoitin, että jos ovat tulossa ihan vartavasten ap:lle kyläilemään, niin sanotaan EI jos kerran sairaina ollaan. Jos taas ovat tulossa ap:lle "päin" (ja olisivat siis tulleet heille lähinnä majoituksen takia), niin varmaan löytyy lähiseudulta hotellejakin... Itsekin olen maalta, mutta kyllä täällä aina puolen tunnin ajomatkan päästä hotelli löytyy. Jos muutenkin ajetaan läpi Suomen, niin tuskin pikku mutka matkassa haittaa.

Vierailija
27/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin ei siinä paljon pesukoneen käyttöä pysty edes ajattelemaan. Jos yrität lapsia autttaa ja pestä ja vaihtaa niille vaatetta ja oksennat itse jne.

Meidän kone toimii melko automaattisesti. Luukku auki, päiväpeitto sisään, pesuainetta perään, luukku kiinni, lämpotilansäätö, pesuohjelma ja napinpainallus. Kahden tunnin päästä voi heittää yhden päiväpeiton vaikka saunan oven päälle kuivumaan. Aikaa manuaaliseen suoritukseen menee arviolta 2 minuuttia.

Vaivalloisemmalta tuntuu kaivaa esiin iso saavi, täyttää se vedellä, painella ja huljutella yrjöisiä kangaskappaleita siellä, antaa niiden lillua viikon epämääräisessä oksennusliemessä, pestä ne tämän jälkeen (edellyttää yllä luetellut toimenpiteet tässäkin tapauksessa), pestä sen jälkeen saavi...

Mutta onhan tämä tietysti jaksamiskysymys...

Minä, kolme lasta ja mies. Oma aikani meni siihen että silittelin lasten selkiä heidän oksentaessa, pienin, 1-vuotias oksenti sylissä kun reppana pelkäsi koko tapahtumaa. Kun sitten lapset rauhoittuivat hetkeksi oli oma vuoro oksentaa. Mies oli meistä aikuisista kaikkein kipein ja sain sitten siivota hänenkin jälkiään. Minä olin ainoa joka oli kuumeessa ja voin kertoa että siinä lakanoita ja peittoja vaihdellessa ei pyykkääminen ollut ensimmäinen asia mielessä.

Hei toki jos itse jaksat kuumeessa ja pienessä nestehukassa ajatella pyykkäämistä ja siivoamista niin mikä jottei. Mulla ei ainakaan voimat siihen riittänyt neljää ihmistä hoitaessa.