Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mä teen sen, jätän miehen!

Vierailija
04.03.2011 |

Oon jo kauan miettiny tätä, ja miten uskallan tämän tehdä.. Nyt sain viimein tarpeekseni! Tajusin vihdoin että elän narsistin ja väkivaltaisin hullun kanssa.. Ja nyt tämä yhdessä elo loppui! Odotamme esikoistamme, mutta tulevan vauvankin kannalta on parempi että olemme kaksistaan. Nyt helpottunut olo että todellakin uskallan jättää mieheni! :) Nyt vai pitää miettiä uutta asuntoa ja tulevaa muuttoa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisitteko vinkkejä miten tehdä muutto jutut jne.. olen ihan ulapalla..

Vierailija
2/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojaa itsesi jotenkin ettei käy kimppuun.. varsinkin kun olet raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, jos lapsesta tulee poika, siitä voi tulla samanlainen, kasvatit sitten ihan miten vaan:(

Vierailija
4/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko minun myötään, olen sellainen joka ei vaan ole uskaltanut lähteä pois suhteesta. Olen kait ajatellut niinkun monet muutkin varmaan, ei se enään lyö, huomenna on kaikki paremmin.. Mutta siis, mieheni on tosiaankin narsisti ja väkivaltainen, kaiken tämän on perinyt suoraan sanottuna vittumaisilta vanhemmiltaan..Ja muutenkin olen nyt huomannut että mieheni pettää minua, nytkin muka kaverinsa kanssa jossain, ei vastaa puhelimeen niinkuin ei ole koko viikolla vastannut kun on jossain ollut.. No, siinäpähän tekee mitä tekee, aijon hakea oikeudessa sitten yksinhuoltajuutta ja kaikkea muuta mahdollista, en halua että lapseni tulee ikinä näkemään isäänsä, hirveältä voi kuulostaa mutta katson tämän oikeaksi ratkaisuksi!

Vierailija
5/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten niin ikävä tilanne, että sekä isäni, että äitini ovat narsisteja. Ja ihan on diagnostisoitu asia.

Siitä huolimatta veli ja minä olemme normaaleja. Samoin lapseni.

Vierailija
6/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten niin ikävä tilanne, että sekä isäni, että äitini ovat narsisteja. Ja ihan on diagnostisoitu asia. Siitä huolimatta veli ja minä olemme normaaleja. Samoin lapseni.

En voi uskoa, koska miten muka? Pakkohoitoon joutuneet molemmat vai?

Ja tytöstä voi tulla narsisti kasvatuksen kautta, mutta poikalapsesta voi tulla jo geeneissä monien tutkimusten mukaan.