Siivoojan lapsesta tuli yliopisto-opiskelija!
Äiti jaksaa kertoa sanasta sanaan, että mitä kursseja lapsi milloinkin suorittaa. Suloista.
Kommentit (11)
Sun lapsista tuskin tulee koskaan muuta kuin idiootteja. Voit sitten kertoa kuinka jakoivat mamuille persettä ja ovat teinihuoria.
Mun äiti taas vittuilee mulle koulutuksestani. Jos en tiedä jotain asiaa, tai tulee riitaa niin saan heti paskaa niskaan: "vaikka oletkin koulutettu niin fiksu et ole", tai "näin minä kouluttamaton ihminenkin tuon tajusin vaikka sinä et".
Luulin että vanhemmat aina haluaisivat lapselleen parempaa ja olisivat iloisia hänen menestymisestään. Ei meillä.
Kyllä siivousfirmoillakin on töissä yliopiston käyneitä ihmisiä kun ei ole koulutusta vastaavaa työtä löytynyt.
Niin ne äidit (yleensä) toivovat lapselleen kaikkea hyvää ja ovat ylpeitä heidän saavutuksistaan. Varmasti äiti kokee myös että saavutus on osin hänen / perheen vaikutusta, koska perheessä on esim. oltu koulutusmyönteisiä eikä latistettu ja lannistettu.
kai nyt kestä vaan voi tulla vaikka käsikirurgi. Mitä helvetin tekemistä äidin koulutuksella tai työllä siihen on?
Ei auennut mulle. oon kai sit tyhmä
Ihanaa kun lapset panee paremmaksi ja saa paremman elämän kuin me ollaan saatu!
Sun lapsista tuskin tulee koskaan muuta kuin idiootteja. Voit sitten kertoa kuinka jakoivat mamuille persettä ja ovat teinihuoria.
AP on idiootti ja jos se korreloi lapseen niin hänkin on idiootti.
Ainahan taalla mainostetaan etta koulutus on Suomessa kaikkien ulottuvilla, pitaisiko nyt sitten ruveta ajattelemaan toisin?
on kun äiti opettelee yliopistomaailman termit. Hän ei halua olla huonompi kuin muut. Osaa lapsensa alalta varmasti paljon enemmän, kuin akateeminen vanhempi, jolla on eri koulutus kuin akateemisesti opiskelevalla lapsellaan.
Äiti on hyvin edustava:)
ap
jos selittää sillä tavalla ylpeänä ja iloisena lapsensa puolesta.
Meillä taas vanhempia hävettää, että opiskelen väärää alaa yliopistossa, koska vain lääkärin ammatista voi olla ylpeä. No, se siivousduuni mua taitaa jossain vaiheessa joka tapauksessa odottaa, että niin:D
no jossain ne siivoojatkin on koulutettava!