Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kovasti kun ei löydy hevoselle hoitajaa :(

Vierailija
03.03.2011 |

Hevostytöt kasvaa hevosteluiästä ulos. Harmi ettei äärimmäisen kiltille hevoselle ja ponille löydy hoitajaa :(

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen jo pidemmän aikaa yrittänyt löytää hoitohevosta myös. Laittaisitko sähköpostia niinvoin kertoa itsestäni lisää. hk.kuisma@gmail.com

Vierailija
2/43 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen jo pidemmän aikaa yrittänyt löytää hoitohevosta myös. Laittaisitko sähköpostia niinvoin kertoa itsestäni lisää. hk.kuisma@gmail.com

Toki hyvällä tuurilla joku hevosen omistaja saattaa tänne osua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ! Missäs tää heppa tai poni onkaan, että minä olisin kiinnostunut jos se oli Päijät -Hämeessä (: Ilo mielin tulisin kyllä hoitelemaan heppaa / ponia (:

Vierailija
4/43 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sähköpostia vaikka mielummin

kymielli12@gmail.com

Vierailija
5/43 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sattuikin tämä olemaan vielä täällä.

Meidän kohdalla tilanne on se, että jonkin aikaa pollet vielä ovat ja sitten poni lähtee joko myyntiin tai taivaslaitumelle ja isompi taivaslaitumelle. Enää ei ensi talvea valitettavasti niitä pidetä.

Pari kivaa hoitajaa on ollut ja sitten yksi joka varasti vaikka mitä ponin varusteita :(

Vierailija
6/43 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs hepo majailee.Jos pirkanmaalla olisin kiinnostunut.Laita viestiä carita.100@hotmail.com

Vierailija
7/43 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hevoselle löytynyt jo hoitaja ja missä asut, olen ollut hevosten kanssa tekemisissä kohta 6 vuotta , olen 14v poika vailla hoitohevosta... Kerro lisää!!

Vierailija
8/43 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukekaa viestit ennen vastaamista! Tai jos ette jaksa lukea niin katsokaa edes päivämäärät.

Vierailija
9/43 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs hepo majailee? Olisin kiinnostunut 12v tyttö osaan hallita hevota maasta ja selästä käsin :) slotta.snellman@hotmail.fi

Vierailija
10/43 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin tämä hevonen on olen harrastanut 5-6 vuotta ratsastusta niin olisin kiinnostunut.Minulla on ollut 3 hoitoponia vastaa pian OLEN TODELLAKIN KIINNOSTUNUT riippuu missä tämä on ps.olen 11.vuotias

Vierailija
11/43 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitattavasti hevonen ja poni lienevät jo kuolleita

Vierailija
12/43 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukkaihmisten lukutaito on jälleen kerran todistettu! *huutonauru*

Vierailija
13/43 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin hoitaa sun ponii ;)) Ottakee yhteyt, ponit ja poninmieliset

Vierailija
14/43 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vailla hoitoponia mutta kun kukaan ei kaipaa hoitajaa :( Etelä-suomesta olen.

Vierailija
15/43 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/43 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asutte?

Vierailija
17/43 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän nuo voisi asua, kun aloitus on tehty maaliskuussa 2012!!

Vierailija
18/43 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:17"]Missähän nuo voisi asua, kun aloitus on tehty maaliskuussa 2012!!
[/quote]

Siis 2011!!

Vierailija
19/43 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmikymppinen perheenäiti ja kaipaisin nimenomaan hevosten kanssa puuhastelua ja saattaisin toki ottaa lapsen (9v ottaa mukaan harjoittelemaan hevosmiestaitoja) mukaan silloin tällöin. Tunneille meno ei kiinnosta, koska kaipaan ihan hevosen kanssa vuorovaikutusta muutenkin kuin ratsailla.

En oikein osaa lähteä etsimään heppakaveria, minulle sopisi juuri samantyyppinen mitä teininä oli, eli käyn 'hoitohevosen' ratsastamassa esim ihan maastokävelyllä, siivoan boksin ja hoidan muuten, mutta en tosiaan osaa oikein tarjota itseäni minnekään, 'hoitajaksi' olen auttamattoman vanha :D

Vierailija
20/43 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun löytäisi tuollaisen kotiäidin, niin olisi mielettömän upea juttu!!

Molemmat kaviokkaat on oikeasti niin kilttejä kuin vain hevonen ikinä olla voi.

Lapsenkin saisi ottaa mukaan, poni on konstailematon ja nöyrä.

Itsellä ei vaan aikaa ole riittävästi jotta ehtisin tarpeeksi paapoa ja hoivailla. Enkä ratsasta enää ollenkaan.

Ja sanon jo nyt etten myy hevosta mihinkään, koska sen elämä on varmasti sille mukavaa ja "sopivaa". Mutta varmasti sekin nauttisi vielä enemmän jos jollain olisi aikaa sille.

Me ollaan Tampereen liepeillä.