Harmittaa kovasti kun ei löydy hevoselle hoitajaa :(
Hevostytöt kasvaa hevosteluiästä ulos. Harmi ettei äärimmäisen kiltille hevoselle ja ponille löydy hoitajaa :(
Kommentit (43)
Mutta ei sieltä kautta löytynyt. Kyselyjä tuli pari ja kun mielelläni olisin hevosta näyttänyt niin tuli vaan lisää kysymyksiä sähköpostiin toiselta. Toinen ilmoitti ettei saa kuljetusta järjestyyn, mikä on tietysti ihan ymmärrettävä syy jättää tulematta.
Harmi kun mukavat ja luotettavat heppatytöt kasvaa hevostelusta ulos :(
niin lähellä Tamperetta, että sinne pääsee kohtuu vaivalla julkisilla, vai pitäiskö olla oma auto?
Täällä ois yksi tamperelainen opiskelija, joka ois kiinnostunut omasta hoitohepasta.
Pistähän viestiä osoitteeseen villasukk@gmail.com.
Joka päivä en millään ehtisi, mutta muutaman kerran viikossa, olisiko sellaisesta mitään iloa?
Kuinka kaukana esim. Tampereen keskustasta olisi tuo Tampereen liepeillä?
t. toinen kotiäiti:-)
No, Tampereen keskustasta tulee just ja just 20km meille.
Yksikin kerta viikossa olisi ihanaa! Kyllä hepat muuten tulee hoidettua, ruokittua, juotettua ja karsinat siivottua, mutta siinä se sitten onkin.
Sunnuntaisin on vielä käynyt lähes täysi-ikäinen tyttö joka on käynyt nelisen vuotta.
Tänne pääsee 4(?) kertaa päivässä ihan 20-30m päähän meistä, mutta bussi kulkee niin harvoin :(
Laitan tänään sähköpostia tuleen.
Jos vielä huomaat tän niin huomasithan ettei mun spostissa ole lopussa a:ta?
Ei nimittäin oo tullut mitää spostia
t: Villasukk
ootko vielä löytäny hoitajaa? mä meinaan etsin hoitohevosta..
Onko heppa vielä vailla 'teiniheppatyttöä :D' ? Kyselisin, että missä päin asutte jne. Sähköpostiin voi ottaa yhteyttä jos tarvetta hoitajalle vielä on: mariiawaa@hotmail.com
itse etsin kuumeisesti itselleni hoitoponia tampereelta jolla voisi ratsastaa vaivanpalkaksi.
Minä voisin hoitaa ihan ilmaiseksi. Kokemusta löytyy yli 10 vuotta, mutta nyt ollut 4 vuoden tauko.
Itse taas olen jo toista vuotta etsinyt hoitohevosta/ponia läheltä muttei ole tärpännyt olen 19vuotias kuusi vuotta ratsastanut ja osaan toimia itsenäisesti ,muutamissa kisoissakin on tullut joskus käytyä mutta menestys niissä on viä toistaiseksi ollut melko surkeaa ...talliakin on tullut monet kerrat hoidettua et kokemusta löytyy lähestulkoon kaikesta että jos vielä etsit hepallesi hoitajaa niin laita parempaa infoo vaikka minulle sähköpostiin jepadaaah@gmail.com
Ja tosiaan kirjoitin villasukkA. Torvi minä.
No nyt laitoin uudelleen ja emmakeksille myös.
Laittakaa tänne viestiä jollei tule perille
T. AP
Moi
Onko hevonen vielä ilman hoitajaa? Oisin 17 vuotias heppoihin rakastunut opiskelija:) hevosista kokemusta pari kolme vuotta,nyt on kylläkin ollut tauko. Olisin valmis kertaan viikossa auttelemaan, jos on tarve? :)
Mä en löydä mistään taas hoito hevosta
Viisi vuotta vanha aloitus TAAS kaivettu esiin. Hevoset ja ponit ovat kyllä sen verran pitkäikäisiä, että tämänkin aloituksen hepat voivat olla jälleen ilman hoitajaa.
Totta on, että ei nykyään enää ole pieniä innokkaita heppatyttöjä tulossa hoitamaan ja paskahommiin. Ratsastamaan pitäisi kyllä päästä ilmaiseksi, ja ihan vaikka lämminveriravurilla tai kovaleukaisella suomenhevosorilla, kun ollaan niin taitavia ja ratsastettu jo 12 vuotta.
Työttömiä on joka paikassa, laita ilmoitus nettiin,lehteen, ja oikea palkka ja työtunnit. Ihan varmasti saat hoitajan samantien. Mutta unohta pari h päivässä ja euro tunnissa jutut. työstä pitää maksaa oikea palkka.
Esim kokopäiväinen hoitaja sinne 38h per viikko ja pari tonnia edes. luulen että tulee heti soittoja sulle.
hevostallinettiin sekä hevoset comiin ilmoitus. Sieltä itse löysin ilmoituksen jossa etsittiin tallityöntekijää ja nykyään teen talleja useamman kerran viikossa, hoidan hevosia ja ratsastan. Ihanaa puuhaa sillävälin kun lapset on koulussa.
Sielä myös etsitään hevosten hoitajia, hoitajat etsii hoitohevosia, ja vaikka mitä.