Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinä tai lapsesi suhtaudutte reilusti ylipainoisiin ihmisiin?

Vierailija
03.03.2011 |

-

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuviuluanorektikko säälittää, onahn hän psyykkisesti vinoutunut.Ylipainoinen sentään vaan nauttii hyvästä ruuasta.

Vierailija
2/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kuullen ketään lihavaksi. Saatan kyllä hetken mielessäni miettiä, onko ihminen syönyt suruun tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli puolet suomalaisista on ylipainoisia. Jos alkaisin jotenkin suhtautumaan, niin eihän tässä muuta ehtis tehdäkään. ;)

Vierailija
4/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta olen kyllä kieltänyt asiaan kommentoimasta enkä itsekään mitään ääneen sano. jos tulee joku todella lihava henkilö vastaan niin kyllähän se huomiota herättää, mutta harvemmin asiaan sen enempää kiinnitän huomiota.

tuskin itsekään tulen aina laihana säilymään.

Vierailija
5/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin...bmi 24 ja lapsi haukkuu läskiksi?jokuvähän mennyt pieleen kasvatuksessa....

Vierailija
6/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän että he ovat hyvin tietoisia ongelmastaan ilman minun arvosteluani. Jos joku heistä on onnistunut laihtumaan olen ollut aidosti iloinen ja onnellinen heidän puolestaan. Olen tsempannut jos olen tiennyt heidän edes yrittävän laihtua, vaikka eivät siinä olisi onnistuneetkaan.

Itse mielessä saatan olla surullinen heidän puolestaan ja ajattelen että ei ole helppoa olla arvostelun kohteena yms.

Vierailija
7/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti ylipainoinen lapsi on koko ajan pilkkaamassa liikuntavammaisen lapseni suorituksia liikuntatunnilla... On myös ainoa pilkkakirves, huutelee muita mukaan kiusaamaan mutta nämä eivät tule.

Vierailija
8/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden läskit ei kuulu meille eikä kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
9/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen koko, väri, muoto tai muut epäolennaiset ulkonäköseikat ovat asioita, jotka eivät saa vaikuttaa suhtautumiseeni. Tällaisen asenteen haluan myös siirtää lapselleni.

Vierailija
10/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitellaan sormella ja nauretaan kovaan ääneen, huudellaankin

Vierailija
11/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään. Omapahan on terveytensä, mutta mulle on lihavan ihmisen ihan turha tulla mussuttaan painostaan.

Meidänkin suvun naisten "se johtuu geeneistä" hömpötys loppu, kun olen itse hyväkuntoinen ja normaalipainoinen.

Me syödään eri asioita ja neki on huomannu sen.

Yks kysymys ylipainoisille (eikä ole tarkoitus yleistää). Mikä ihme siinä on, että kun kylässä käy niin suorastaan pakotetaan vetämään kakkuja ja viinereitä ja sitten ollaan naama nyrpeenä kun ei halua (tulee tosi huono olo noista).

Vierailija
12/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kysymys ylipainoisille (eikä ole tarkoitus yleistää). Mikä ihme siinä on, että kun kylässä käy niin suorastaan pakotetaan vetämään kakkuja ja viinereitä ja sitten ollaan naama nyrpeenä kun ei halua (tulee tosi huono olo noista).

ne on muuten kuitenkin mun mahassa pian. Ostan herkkuja ainastaan sillon, kun meillä on vieraita

Vierailija
13/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin jäisi syömättä. Pulla on kevyempää ja keksi sellainen tarjottava, että säilyy seuraavillekin vieraille.

Jos teet kakkua, niin tee kevyempää...marjapiirakat kevyestä rahkasta jne. Esim. muffinit voi myös työntää pakkaseen, jos jää yli...

Lisäksi sitä tarjottavaa ei tarvitse olla mitään järkyttävää läjää...

Vierailija
14/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muihinkin ihmisiin.

Vierailija
15/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku on niin pullea. Sanon että on syönyt liikaa herkkuja ja ei ole harrastanut tarpeeksi liikuntaa. Lapsi ei halua olla pullea, kerroin että pitää vaan syödä terveellisesti, eikä liikaa herkkuja ja liikkua. Itse olen lievästi ylipainoinen. Lapsen mielestä ilmeisesti sopiva. Vain runsaasti ylipainoiset kiinnittävät hänen huomionsa. Toivottavasti ei tule lapselle mitään syömisongelmia. Aikas rennosti meillä syömiseen suhtaudutaan vaikka herkkuja rajoitetaankin.

Vierailija
16/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin, jos eivät ota omille jaloilleen...Selkä meinaa mennä kun 100kg+++kääntää ja vääntää..

Vierailija
17/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti ylipainoinen lapsi on koko ajan pilkkaamassa liikuntavammaisen lapseni suorituksia liikuntatunnilla... On myös ainoa pilkkakirves, huutelee muita mukaan kiusaamaan mutta nämä eivät tule.

huonoitsetuntoisen lapsen käytöstä, joka yrittää viedä huomiota johonkin toiseen, että häntä ei kiusattaisi.

Mutta tuohon toiseen kommenttiin, olisin tosi huolissani, jos nelivuotiaani tuntisi sanan läski. Meillä ei kyllä isommatkaan sellaisia sanoja käytä, vaikka varmasti sanan tietävät.

Vierailija
18/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä on lujilla, kun kampeaa 150-kiloisia kahden naisen voimin.

Vaikeaan ylipainoon kuuluu monen kohdalla masennus, mikä vaikeuttaa elämäntapaohjeitten noudattamista entisestään. Syöminen on joillekin ainoa ilo elämässä. Se tuntuu pahalta kyllä.

Koskaan en kuitenkaan ole ajatellut, että olisivat ihmisinä muita huonompia. Jokaisella on heikkoutensa.

Vierailija
19/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"läskeistä." On itse timmi fysioterapeutti, jolla ilmeisesti lupa arvostella ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella.

Työskentelee Vantaalla.

Vierailija
20/26 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin lapset.