Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä viinin veisin viininmaistajaisiin?

Vierailija
03.03.2011 |

Ystäväpariskunta järjestää viininmaistajaiset, ja kaikkien olisi tarkoitus tuoda pullo mukanaan, punkkua. Kutsussa luki "hinta yli 15€", joten se kai tuo mukanaan sen että ei ihan Tallinnasta ostettuja 5 euron punkkuja viedä :)

Siis oikeesti voi olla halvempikin, oli vähän vitsinä heitetty, ovat tosi mukavia ja reloja ihmisiä.

Mutta siis, osaatko suositella?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi-seelantilainen pinot noir Matua Marlborough. Maksaa n. 14e ja on tosi hyvä punaviini, kokeiltu on! Eli siinäpä yksi vaihtoehto ainakin ;).

Vierailija
22/27 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten olisi aika pöhkö ajatuksena ;-)

Ihan hyviä viinejä löytää myös alle 15 eur, vaikkapa 12-14 euron hintahaitarista. Ihan ns. löytöjäkin.

Sinuna kysyisin Alkosta apua, osaavat hienosti suositella.

Vierailija
24/27 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mitenkään rajattu maata tai aluetta tai rypälettä?

Mä tykkään esim Rosemount GSM: http://alko.fi/tuotteet/fi/454607

Valkoisesta veisin jotain Alsacen alueelta, esim. gewürztramineria tai sylvaneria.

Vierailija
25/27 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli värivalinta on vapaa. Itse miehen kanssa kuitenkin tykätään punkuista enemmän, niinkuin koko porukka, joten uskon että tulee olemaan hyvin punkkuvoittoista. Toi Uusi-Seelantilainen kuullosti mielenkiintoiselta, täytyykin kaiva Hesarista arvostelu. Toki niitä suosituksia saa Alkostakin, mutta kiva kuulla täällä ihan "oikeita" suosituksia, Alkon myyjät ei kuitenkaan ihan kaikkea ole itse maistaneet :)

Vierailija
26/27 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mielestäni hinta-laatusuhteeltaan mainioita. Esim. Dom Dinis (hinta 8-9e).

Vierailija
27/27 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikonloppuna ostaa tuon Kaiken, argentiinasta tulee tosi hyviä viinejä ja olis kiva sanoa et mä jo Kaiken :)