Eli kukaan ei tiedä näkyykö
neuvolan tiedoissa ambulanssikäynti.. En mene enää ollenkaan siis neuvolaan, pitävät minua ihan hulluna siellä, istuu vaan lattial räkä poskella puhumatta mitään..
Kommentit (6)
Ja vaikka näkyiskin, niin ei ne niitä saa kattoa.
Voi kiitos :) Sitten ei pidä minua ihan hulluna mammana ja voin mennä ihan normaalisti kun nyt vaan varaan uuden ajan.. Mukavempi niin, ei tarvitse nolostella.
ap
No sitten sulla ei ole mitään, ei MITÄÄN hävettävää! :) Hei nainen, raskaana sitä reagoi vähän isommin juttuihin, eiköhän he sen tiedä. Tuskin kukaan asiaa piti teatterina. Olisit mennyt, varaa nyt edes uusi aika. Eikö loppuraskauden tarkistukset ole melko tärkeitä?
Tsemppiä huonojen uutisten käsittelyyn kuitenkin! :)
sain tosi huonoja uutisia ja olin vaan järkyttynyt enkä saanut sanaa suustani kenellekään, Siinä vain hetken rauhoittelivat eikä tarvinu lähteä mihinkään. Tuli fiilis että pitivät teatterina ja turhana reissuna... Nyt nolottaa enkä kehdannut tänään mennä neuvolaan ja viimeisilläni raskaana olen..
riippuu mihin sut on ambulanssilla viety ja kenen käynnille olet menossa neuvolaan. Onko yhteinen potilastietojärjestelmä perus- ja erikoissairaanhoidon välillä; jos sut on viety yliopistosairaalaan, niin siellä voi olla eri tietojärjestelmä perusterveydenhuollon (neuvola) kanssa, jolloin mikään tieto ei siirry ilman lupaasi näiden kahden välillä (sairaalasta terkkariin).
En tiedä myöskään neuvolan kirjaussysteemeistä, kirjataanko sinne hoitajan käynnit eri paikkaan kuin lääkärin käynnit, vaiko vain johonkin "neuvolajärjestelmään".
Mutta elämäähän tuo vaan, vaikka näkyisikin; eivät ammattilaiset saa sua "tuomita", oli syy ambulanssikyytiin mikä vaan (sain käsityksen jostain kännisekoilusta...?), ja jos henkilökohtaisella tasolla tuomitsevat, niin so what.
PAITSI, jos olet raskaana ja sen vuoksi neuvolaan menossa, niin sitten tulee kyllä multakin ISO SOO SOO!
Varaan kyllä uuden ajan, pakkohan minun on lapsen takia ja hän on kuitenki etusijalla, temmeltää nyt sellaista vauhtia masussa ettei tartte hätäillä.. Mutta siis neuvolassa näkevät tuon?? Jotenki nolottaa silti vaikka ammattilaiset ymmärtäisivätkin.. En minä niin typerästi reagoi normaalisti mihinkään tilanteisiin.
ap