Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 38, välillä viiltävää kipua umpisuolen kohdalla

Vierailija
03.03.2011 |

Onko ihan normaalia, mistä voi johtua? Tuskin tulehdus, sillä on tullut ja mennyt muutaman päivän. Tuskin supistuskaan, koska samaan aikaan voi olla myös sellainen, ja tuntuu erilaiselta silloin. Vatsa ei siis kovetu tuon kivun aikana, vaan ainoastaan koskee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen takia hakeutuu pakosta lääkäriin eikä jää kotiin miettimään.

Itse olen raskausviikolla 36 ja minulla on myös välillä alavatsalla inhottavaa viiltävää kipua, mutta se menee sitten jossain puolessa tunnissa ohi.

Vierailija
2/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan tuo olla kohtuperäistäkin tuo kipuilu, ehkä istukka on irtoamassa ...... ja siinä ei hyvä heilu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pahenee, mene lääkärille.

Vierailija
4/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina riski jäädä vain odottelemaan!

Jos eivät vastaa tms. niin tarvittaessa menet siis menet ensiapuun!

Vierailija
5/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tokan lapsen aikana ihan loppuvaiheessa sellasta kipua kun joku olis tökännyt sukkapuikolla alavatsaan. Kyselin siitä neuvolasta ja oli kuulemma kohdunkannattimien venymistä ja ihan normaalia.

Vierailija
6/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Tuon kivun takia ensiapuun? Mulla ei siis ole mitään vuotoa tms., vauva liikkuu ihan normaalisti. Kipua tulee lähinnä kävellessä tai liikkuessa, mutta pystyn kävelemään hitaasti senkin aikana. Sitten se vaan menee ohi. Miksi olette noin vauhkoina?

En siis vähättele, vaan ihmettelen.

ap

Vierailija
7/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa soittaa synnärille, koska tää nyt ei tunnu musta niin isolta vaivalta, mutta nää pelottelut täällä vähän huolestuttaa...

ap

Vierailija
8/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu itse asiassa muistuttaa sellaista viiltävää kiua, mitä joskus juostessa tulee, onko lihaskramppi sitten vai mikä, en tiedä.

Vierailija
9/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset tuntuivat viiltävänä kipuna alavatsalla. Eivät tuntuneet ollenkaan supistuksilta sillä tavalla että vatsa olisi kovettunut.

Itse ihmettelin, että mitähän tämä nyt on. Mies oli sitä mieltä, että supistuksia (kun tulivat säännöllisesti) joten lähdettiin synnärille. Supistuksiahan ne olivat ja vauva syntyi samana päivänä =)

Vierailija
10/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä supstelua, koska välillä supistaa samaan aikaan. Nyt tuntuu sellainen pieni nipistys oikeastaan koko ajan, mä alan ihan huolestua kun täällä niin vauhkottiin. Mut toivottavasti joku vielä vastaa. EnN edelleenkään kehtaa soittaa.

ap

Vierailija
11/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yllätyt vastausten laadusta.

Omapahan on vauvasi. Itsepä tiedät mitä teet. Itse kävisin mieluusti äitipolilla näytillä ja tarkistuttamassa vauvan tilanteen kuin katuisin myöhemmin jos jotain meneekin pieleen.

Vierailija
12/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Tuon kivun takia ensiapuun? Mulla ei siis ole mitään vuotoa tms., vauva liikkuu ihan normaalisti. Kipua tulee lähinnä kävellessä tai liikkuessa, mutta pystyn kävelemään hitaasti senkin aikana. Sitten se vaan menee ohi. Miksi olette noin vauhkoina?

En siis vähättele, vaan ihmettelen.

ap

mutta minullakin vauva liikkui normaalisti, vaikka istukka oli irtoamassa. Aikaa olisi kyllä vielä ollut, mutta kukaanhan ei tiedä, paljonko. Kipua ei ollut, mutta ruskeaa, aivan vetistä vuotoa kyllä ja sitten alkoi heikottaa. Ultrasivat sairaalassa ja totesivat, että täytyy leikata, koska istukan kanssa on häikkää. Myöhemmin luin papereista, että syyksi sektioon oli merkitty istukan irtoaminen.

Voi hyvin olla, että tuo kipusi on vaaratonta, mutta kannattaa silti mennä tarkistuttamaan tilanne. Se kun voi muuttua todella nopeasti huonompaan, jos istukan kanssa tosiaan on ongelmia.

Vierailija
13/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä istukan irtoamista tässä ajetaan takaa? No mä soitan ainakin sinne, katsotaan mitä ne sanoo.

ap

Vierailija
14/14 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat sitten että magnesiumia, on kuulemma varmastikin liitoskipuja. Jos alkaa vuotaa verta, lähden näytille tietty saman tien.

Miten sinä, jolla istukka alkoi irrota, kuinka kauan sulla oli kipuja ja missä vaiheessa verta alkoi vuotaa?

Kumma kun ei nuo puhuneet istukasta mitään eikä edes mahdollisesta umpparintulehduksesta...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi