Herranjumala! Lapsilla oli klo 10 aamu ja tajusin juuri, että
en muistanut soittaa kun piti lähteä kouluun!!! No ovat ilmeisesti osanneet itse katsoa kellosta, kun eivät vastaa enää puhelimeen. Onpa kyllä paska fiilis, miten voi unohtaa tällaisen asian?!
Kommentit (22)
voithan vaikka varuiksi jättää kellon vaikka soimaan pöydälle merkiksi :) ja tosiaan, unohuksia sattuu.
AP, onko teillä lapsilla pitkä matka kouluun?? ihan off topic kyselen, meillä lapset 1 ja 2lk ja he viedään tohon talon portille koulubussiin joka ikinen aamu :P tulevat siitä kyllä iltapäiväl itse kotia. Tuntuu vaan et olen liian ylihuolehtivainen. huah...aina vaan mietin mitä pöllöö ne siinä keksii odottaessa, et josko uskaltais antaa heille vastuun mennä sinne yksin. kuitenkin ensi syksynä se on edessä. :)
Onneksi ei sen enempään. t,ap
todellakin pitää katsoa vielä perään, ei tuonikäisten tarvitse vielä mitään vastuuta ottaa! Tuollainen voi tuoda lapselle turvattomuutta. Ja ap, ymmärrän että harmittaa, mutta tapahtunut mikä tapahtunut, ole jatkossa tarkempi. Varmaan ovat ihan ajoissa lähteneet kouluun, ja iltapäivän ovat varmaankin iltapäiväkerhossa. Sano heille, että jos jatkossa käy noin, että unohdat soittaa niin soittavat itse sitten sinulle.