Herranjumala! Lapsilla oli klo 10 aamu ja tajusin juuri, että
en muistanut soittaa kun piti lähteä kouluun!!! No ovat ilmeisesti osanneet itse katsoa kellosta, kun eivät vastaa enää puhelimeen. Onpa kyllä paska fiilis, miten voi unohtaa tällaisen asian?!
Kommentit (22)
Olisi kai ne soittnaut sulle jos joku hätä?
Älä huoli.
niin paljon hommaa ja ajatusten oltava niin töissä kiinni, etten muistaisi mitään soittoja ym. asioita hoitaa ellen laittaisi jokaista pikkuasiaakin kännykkään muistutuksella. Siellä se sitten taskulla pimputtelee milloin mistäkin asiasta ja kaikki tulee sitten kohdallaan hoidettua. Omat asiat omassa kännyssä, jota onneksi voin pitää töissä mukana (ei soi päivällä omia asioita koskaan) ja työasoiat työkännyssä.
Minulla ei kyllä olisi mahdollisuuttakaan soitella töistä
normisti leikkurissa töissä
vastuuta. Kyllä he osaavat :-) Tottuvat vaan turhaan siihen, että äiti aina muistuttaa, eivätkä opi sitä itse. Näköjään osasivatkin ihan hienosti. Mulle kävi usein niin, että poika ehti soittaa, että miks et soittanut... Jos oli kiire töissä, niin ei vaan yksinkertaisesti muistanut.
mutta soitella välttämättä en. Tämä siksi, että olen asiakaspalvelussa tiskin takana ja monesti aulassa on paljon odottajia. He eivät näe mitä puuhaan korkean tiskin suojissa, mutta kuulisivat kyllä jos puhuisin yksityispuhelua.
Btw, meillä ei ole edes lupa pitää omaa puhelinta työpisteessä, vaan ne säilytetään taukotilassa.
eikä sitä pidä enää jatkaa.
Luottakaa lapsiinne ja antakaa heille vastuuta omasta arjestaan.
Voin mäkin palstailla työn lomassa koska teen päätetyötä mutta en tosiaan avokonttorissa puhua omia puheluja kaikkien kuullen.
en muistanut soittaa kun piti lähteä kouluun!!! No ovat ilmeisesti osanneet itse katsoa kellosta, kun eivät vastaa enää puhelimeen. Onpa kyllä paska fiilis, miten voi unohtaa tällaisen asian?!
jos 10 aamuna lapsi ei osaa lähteä oikeaan aikaan kouluun / muisteta soittaa lähtökäsky, niin voi olla ettei ehdi koko päivänä kouluun... bussilla joutuu kulkemaan, ja niitä menee vain ja ainoastaan koulujen alkamisen aikaan, viimeinen bussi niin että ehtisi kymmeneksi. Pienehkö etukäteisstressaus menossa... äidillä siis, ei kouluun lähtevällä tyttärellä.
Kyllä ne lapset osaavat ottaa vastuuta ja lähteä itsekin kouluun jossain vaiheessa...
perään katsomista, etenkin kun kakkosluokkalainen on vata oppinut kellon. Mutta onneksi osasivat itse lähteä kouluun.
t.ap
Meillä ei kyllä eka ja tokaluokkalaisilta vielä onnistu itse lähteminen, aina pitää muistaa soittaa tai olla kouluun laittamassa.
eskarista lukioon joka aamu samaan aikaan ja ainakin toinen vanhempi on silloin vielä kotona. ei onneks pääse moista sattumaan.
vanhus ei tule yksin
eskarista lukioon joka aamu samaan aikaan ja ainakin toinen vanhempi on silloin vielä kotona. ei onneks pääse moista sattumaan.
vanhus ei tule yksin
t.ap jolla ikää 34v :D
Olen itsekin syyllistynyt samaan. Kyllähän nuo osasivat oikeaan aikaa lähteä, nurisivat vaan jälkikäteen hieman, kun en ollut soittanut. Näitä sattuu.
voithan vaikka varuiksi jättää kellon vaikka soimaan pöydälle merkiksi :) ja tosiaan, unohuksia sattuu.
AP, onko teillä lapsilla pitkä matka kouluun?? ihan off topic kyselen, meillä lapset 1 ja 2lk ja he viedään tohon talon portille koulubussiin joka ikinen aamu :P tulevat siitä kyllä iltapäiväl itse kotia. Tuntuu vaan et olen liian ylihuolehtivainen. huah...aina vaan mietin mitä pöllöö ne siinä keksii odottaessa, et josko uskaltais antaa heille vastuun mennä sinne yksin. kuitenkin ensi syksynä se on edessä. :)
oletkin tosi huono äiti..
No hei oikeesti, unohduksia sattuu. Minkä ikäisiä lapsesi on?