Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanaria kutsuu... neuvokaas...? Minne mennä?

Vierailija
03.03.2011 |

Pakko päästä lämpöseen täältä... mikä olis hyvä kohde Kanarialla? Suosittele suosikkiasi.

Oon käynyt Cran Canarialla ja Teneriffalla aiemmin ...Lanzarote on kokeilematta (se näyttää kuvissa nin ankeelta paikalta).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se on tietysti katsojasta kiinni. Minusta Playa del Carmen oli nätti ja siisti, hyvät rannat. Oikein positiivinen yllätys, vaikka olen kolunnut Aasiat ja Väli-Amerikatkin. Laavamaisemat olivat minusta hienoja ja erikoisia Lanzalla. Oleminen ja eläminen on helppoa, kaupustelijatkaan eivät olleet kimpussa.

Vierailija
2/7 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa oikein kiva ja rauhalllinen kohde. Siellä on myös jokunen hiekkaranta. Timanfayan kansallispuiston laavamaisemat oli upeat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri Kanaria?

Turvallista, siistiä, hyvä hygieniataso, mukava ilmasto -ei mitään yli kolmenkympin helteitä, suht. lähellä, paljon tekemistä...

Vierailija
4/7 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tultiin Lanzarotelta, Playa Blancasta.

Kivaa oli!

Vierailija
5/7 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän rantalomasta ja turistimeiningistä niin Fuerteventuran Corralejo ja Lanzaroten Playa Blanca tai Puerto del Carmen ovat rauhallisia lomatsydeemejä. Ja saarelta toiselle pääsee helposti lautalla.

Yksi mikä pitäisi tsekata on Puerto Mogan Gran Canarialla, hieno paikka, mutta oli pahasti keskeneräinen, kun siellä vierailin muutama vuosi sitten ihan vaan autolla.

Tero

Vierailija
6/7 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se on tietysti katsojasta kiinni. Minusta Playa del Carmen oli nätti ja siisti, hyvät rannat. Oikein positiivinen yllätys, vaikka olen kolunnut Aasiat ja Väli-Amerikatkin. Laavamaisemat olivat minusta hienoja ja erikoisia Lanzalla. Oleminen ja eläminen on helppoa, kaupustelijatkaan eivät olleet kimpussa.

Lanzarotella on Puerto del Carmen. Mutta siis, itse tykkään Kanarialla eniten Melonerasin alueesta, uusi, todella siisti alue.

Vierailija
7/7 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkiloma ja rantaloma samassa paikassa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä