Mä oon niin puutteessa! :(
Oon 36-vuotias nainen, tykkään erittäin paljon seksistä. Oon ihan ok:n näköinen ja pidän kaikin tavoin huolta itsestäni. Mutta mä tarviisin seksiä. Paljon. Mistä saisin...? On se kumma kun nykyään ei miehille pillu kelpaa.
Kommentit (27)
Seksi on ollut parasta rakastajattaren kanssa. Riittävän paljon ja molemmat saa sitä mitä haluaa. Harmi vain nainen olisi halunnut suhteelta enempi, niin se siitä.
Vaimolle riittää pikapano 2-4 krt kuukaudessa. On käyny mielessä kokeilla mitä tapahtuu jos kieltäytyy ja sanoo syyksi että se on vaan pidemmän päälle aika todella tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvatassa nostatte ja vastailette joihinkin yli kymmenen vuotta vanhoihin viesteihin??? Ei ymmärrä.
Koska aihe on aina ajankohtainen.
Vieläkö tää nainen on puutteessa? Anna s-posti niin tavataan hotellissa ja panen sua paksuks
Jaa tämä oli vanha juttu. No minäpä olen nykyään puutteessa, olen n44. Harmi vain että haluan seksiä vain parisuhteessa. En kertakaikkiaan pysty tuntemattomien kanssa. En vain pysty.
Onneksi on dildo, ja sille tuleekin käyttöä kun saan tiskit tehtyä. Olkaa onnellsia jotka olette parisuhteessa, kumppani löytyy siitä vierestä.
Mistäpäin oot. Täällä viriili 50 v mies.
Itehän nostelet ja vastailet!