Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin puutteessa! :(

Vierailija
03.03.2011 |

Oon 36-vuotias nainen, tykkään erittäin paljon seksistä. Oon ihan ok:n näköinen ja pidän kaikin tavoin huolta itsestäni. Mutta mä tarviisin seksiä. Paljon. Mistä saisin...? On se kumma kun nykyään ei miehille pillu kelpaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvatassa nostatte ja vastailette joihinkin yli kymmenen vuotta vanhoihin viesteihin??? Ei ymmärrä.

Itehän nostelet ja vastailet!

Vierailija
22/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ollut parasta rakastajattaren kanssa. Riittävän paljon ja molemmat saa sitä mitä haluaa. Harmi vain nainen olisi halunnut suhteelta enempi, niin se siitä.

Vaimolle riittää pikapano 2-4 krt kuukaudessa. On käyny mielessä kokeilla mitä tapahtuu jos kieltäytyy ja sanoo syyksi että se on vaan pidemmän päälle aika todella tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvatassa nostatte ja vastailette joihinkin yli kymmenen vuotta vanhoihin viesteihin??? Ei ymmärrä.

Koska aihe on aina ajankohtainen.

Vierailija
24/27 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tää nainen on puutteessa? Anna s-posti niin tavataan hotellissa ja panen sua paksuks

Vierailija
25/27 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tämä oli vanha juttu. No minäpä olen nykyään puutteessa, olen n44. Harmi vain että haluan seksiä vain parisuhteessa. En kertakaikkiaan pysty tuntemattomien kanssa. En vain pysty.

Onneksi on dildo, ja sille tuleekin käyttöä kun saan tiskit tehtyä. Olkaa onnellsia jotka olette parisuhteessa, kumppani löytyy siitä vierestä. 

Vierailija
26/27 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin oot. Täällä viriili 50 v mies.

Vierailija
27/27 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW

Jätetään naiset rauhaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän