Mä oon niin puutteessa! :(
Oon 36-vuotias nainen, tykkään erittäin paljon seksistä. Oon ihan ok:n näköinen ja pidän kaikin tavoin huolta itsestäni. Mutta mä tarviisin seksiä. Paljon. Mistä saisin...? On se kumma kun nykyään ei miehille pillu kelpaa.
Kommentit (27)
Yhtään ei valitettavasti naiset kiinnosta, joten siinäkin tarjonta supistuu.
Niin ja kun moraali on korkea enkä varattujen kanssa viitsi vehdata, niin... huoh.
Kaikki yli 3-kymppiset HYVÄT miehet nimittäin on varattuja. ja kun et kerran tarvi muuta kuin paljon hyvää seksiä niin...
Niin ja kun moraali on korkea enkä varattujen kanssa viitsi vehdata, niin... huoh.
joudut puuttesa olemaan, kun kriteerisi ovat noin korkealla. Ota vaan ukkomies panetuksen poistoon. Siinä on se hyvä puoli, että ei jää nurkkiin vonkumaan. Toisaalta taas viikonloput ja jul´hlapyhät ovat todella yksinäisiä
Hotelli vantaa. Jos ei kysy onko mies varattu niin voi olla hyvällä omalla tunnolla sen kans..
useni "työmatkoja" täynnä.
Toisaalta taas viikonloput ja jul´hlapyhät ovat todella yksinäisiä
...mun rakastaja lupasi niin antaa aina, kun mä haluun, mutta ajan kuluessa onkin osoittautunut, ettei jaksakaan mun tahdissa, tai sitten ei mulle sovi - kuten tänään!!!
Onneksi on omat sormet ja varma orkku sentään...
t.n42
jaksan melkein enemmän kuin rakastajattareni haluaa, Hän kuitenkin toteuttaa kiltisti aina kaikki toiveeni - ja minä hänen.
9-tunnin rakastelun jälkeen on kyllä vähän poikki... jaksaa sillä kuitenkin ensiviikkoon.
Sitten taas uudestaan...
M38
Jyväskylän alueella tumma 180/85, 35v. mies voi helpottaa puutteessa olevia ;)
kuumakuusysi@yahoo.com osoitteessa odottelen viestiäsi ;)
voit ottaa yhteyttä 0400-102318,haluaisin todella pillua
Ja hyvät varatut ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 3-kymppiset HYVÄT miehet nimittäin on varattuja. ja kun et kerran tarvi muuta kuin paljon hyvää seksiä niin...
Jopas on miehet tyhmiä. Täällä reppanat jakelee yhteystietojaan, kun joku mies esiintyy naisena.
Kukaan 36-vuotias ok-näköinen nainen ei ole seksin puutteessa. Miehiä löytyy heti vaikka 100 joka päivälle, jos vaan haluaa.
aiSäävai? miteniiMuka: mistäSaisin..? jaa. niikuSäävai. mitäSää sitteniikuMuka: Tarttet..? oisvaaKivahei kuulla.oikeesti.. Kerrose.
Mä en ole puutteessa, just sain pillua. Kunhan kerroin.
m-57
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole puutteessa, just sain pillua. Kunhan kerroin.
m-57
Vaimon posliinia sain, kyllä tuntui hyvälle. Nyt voi rauhassa juoda kaljaa sohvalla.
m-57
Naista on auttetava jos puuteessa. Ja niitä löytyy ihan pe iltosi kaupasta. Luulis löytyvä toistepäinni
väsyttävää tekstii lukea. kaikki kuitenkin tietää: seksi on Täysin turhaa järkevän aikuisen ihmisen ( niin miehen kuin naisen ) elämässä. aivan liikaa turhaa aikaa ja turhaa energiaa kuluu seksiin ihmisillä ja kaikki Täysin turhan takia! toivon sinäkin jo aikuistuisit ihminen. elämässäsi. ja keskittyisit niihin oikeasti tärkeisiin asioihin.. tiedät kyllä mihin!
Miksi helvatassa nostatte ja vastailette joihinkin yli kymmenen vuotta vanhoihin viesteihin??? Ei ymmärrä.
t. N20