Tarja Turusesta: mitä lyödään vetoa, että jonkun vuoden päästä Tarja tilittää avioeroaan lehdissä
tyyliin " Marcelo alisti minua, todellisuuden tajuni katosi, kulttuurierot olivat liian suuret jne." Olen aivan 100% varma, odottakaapas vaan:-)
Kommentit (4)
Tarjan edelleenkin pitää jokaikisessä haastattelussa aina ottaa esille Nightwish-potkut (katkeruus sen kun jatkuu) ja miten loistava ura hänellä on sen jälkeen ollut (Yeah, right.)
eli sinällään en Tarjaa syyttäisi noista nykyisistä miehen ja uran ihqutuksista, se vaan kuuluu naistenlehtien konseptiin. Vaikka epäilemättä en ole ilman yök-reaktiota tainnut yhtään Tarjan haastattelua lukea :).
Onhan hänellä ihan hyvin keikkoja ulkomailla, sitä en tiedä miten paljon tuolla tienaa, kun koko bändille ja tekniikalle pitää maksaa kunnon palkkaa kuitenkin ja ei ne levyt NIIN hyvin ole myyneet.
Minä puolestani en odota eroa, ovathan jo niin pitkään olleet Marcelon kanssa yhdessä. Lähinnä pidän Tarjaa sen verran "yksinkertaisena", että Marcelolla ei ole iso homma pitää häntä tyytyväisenä :)
näin se tulee menemään, sitten itketään sitä kun sukset meni ristiin nightwishin kanssa, ja varmaan olis valmis palaamaan jos pojat vain ottaisivat