Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua tosissaan ärsyttää, kun mua ärsyttää "tyhmät" ihmiset! Mikä avuksi?

Vierailija
03.03.2011 |

Esim. tapaan ihan kivan oloisen ihmisen, mutta ensimmäinen ajatus (siis se vain tupsahtaa tajuntaan) on:"Onpas vähän hitaan oloinen" ja sitte mua ärsyttää sen "hitaus". Ja sitte mua ärsyttää, kun mua ärsyttää. Miksi en voi vaan nauttia ihmisistä niitten älynlahjoista huolimatta? Enhän itsekään mikään huippuälykäs ole.

Joku sanoi mulle joskus (huh, onpas perustelu:)), että ihminen viihtyisi parhaiten sellaisten seurassa, joiden ÄO olisi likellä omaa. About sellaisessa +- 20 marginaalissa. Mistähän lie tuonkin tiedon saanut.

Aina mä oon ollu tällanen, mutta nyt ihan tosissaan ottaa pattiin!! Mikä mä oon arvioimaan ihmisiä niitten älykkyyden mukaan!!

Onko kellään vastaavaa ja/tai ehdotuksia, miten oppisin hyväksymään kaikenlaiset ihmiset?

Yks taustatekijä varmaan asialle on, että lapsuudenkodissani älykkyys oli yliarvostettua, mutta miksi mä en vielä aikuisenakaan ole päässyt moisesta eroon! Luulis, jotta jos itse olisin jotenkin älykäs, ei mun tartteis tällasta ajatella ollenkaan.

Jeesitkää!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse tosiaan kärsin tästä asiasta, koska tuskastun ja ärsyynnyn ihmisiin (läheisiini etenkin) hirveästi, jos (tai siis kun) he eivät toimi kuten oletan tai eivät ymmärrä/tajua tai ajattelevat asiaa jotenkin eri taajuudella. Tai jos juttu keeeeestääää....grrrh. En kestä tuota eri aallonpituudella olemista etenkään läheisissäni lainkaan ja välillä jo keikutaan avioeronkin partaalla tämän vuoksi. Olen itse nopea, sanavalmis, nokkela - rakastan tilannehuumoria ja pystyn sanallistamaan sitä hyvin. Mieheni on aivan ääripää tästä ja vuosien kuluessa tämä on alkanut ärsyttää lähes sietämättömästi. Aion vielä yrittää tuon NLP:n avulla ratkoa tätä vyyhtiä, sillä niin sekaisin en ole päästäni että kuvittelisin todella olevani jotenkin ylivertaisen älykäs nokkeluuksissani, erilainen vain.

Vierailija
42/43 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aallonpituus on presiis se oikea termi.

Ja vika on siis vastaanottimessa, ei lähettimessä ;)

t.vastaanotin huonolla antennilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myös voi sietää tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä.. Tuttava piirissä on pari. Olen yrittänyt päästä heistä eroon, mutta kun ei.. Laitetaan viestejä että miksi en vastaa, ja olis kiva nähdä.. Mutta kun ei, en halua. Mua ei kiinnosta jutella taas jostain "mitä ruokaa teit eilen, onko sulla uus paita" keskusteluita, kun muuhun ei kyetä..