Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita yhtä hulluja? haluaisin kertoa raskaudestani jo nyt kaikille (rv6)

Vierailija
23.10.2005 |

mutta pelkään, että jos kerron, saan keskenmenon! keskenmenosta kertominen ei todellakaan haittaa, kertoisin siitä vaikkeivat he olisikaan tienneet raskaudestani, mutta tunnen että minua rangaistaan jos menen hehkuttamaan raskaudesta näin aikaisessa vaiheessa ja se otetaan minulta pois. haluaisin kertoa rakkaalle äidilleni ja neljälle parhaalle ystävälleni. On huono omatunto kun en kerro. Olen ihan idiootti...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin heti plussatestin tehtyäni kaikille ja kas kummaa, en saanut keskenmenoa...

Vierailija
2/4 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerro vain, ei se kertominen oikeasti voi keskenmenoa aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö kertoa! uskallanko ottaa sen riskin...paras ystävänikin kertoi kuukausi sitten ollessaan rv5...ja vielähän tuo lapsi mahassa porskuttaa...mutta kun mulle käy aina huonosti...ja olen ajatellut, että kun lähipiirissä kukaan ei ole kokenut keskenmenoa/tuulimunaa/kohdunulkoista, niin joku niistä osuu mun kohdalle jos kerron tästä liian aikaisin. Tää on inhottavaa...:`((((

Vierailija
4/4 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisille melko pian plussattuani. olin niin tohkeissani raskaudesta etten millään pystynyt pitämään salassa! ja tuolla rakas poikamme nukkua tuhertaa!!