Neuvokaa miten pääsee katkeruudesta eroon??
En enää jaksaisi näitä omia ajatuksia jotka myrkyttää mieleni?
Kommentit (12)
Yritä parantaa se asia mistä olet katkera.
Miten uskoa sanoja, kun katkerat ajatukset jylläävät?
Mieheni valehteli yhteisen taipaleemme alkuaikoina jättäneensä exänsä jo kuukausia ennen tutustumistamme, mutta samanaikaisesti kirjoitteli tälle tulenpalavia rakkaus- ja panoviestejä hehkuttaen heidän seksielämänsä upeutta ja naisen vartalon täydellisyyttä. Nainen, joka oli siis jättänyt miehen, kyllästyi lopulta näihin viesteihin ja vuosi ne minulle.
Vaikka mieheni on katunut syvästi näitä viestejä ja järjen tasolla ymmärrän häntä (taustalla pitkä ja erittäin vaikea suhde ja mies tämän päätyttyä täysin poissa tolaltaan), meidän seksielämämme on kärsinyt pahasti enkä oikein jaksa uskoa miehen vakuutteluja siitä, miten sopiva hänelle seksuaalisesti olen. Minä koen nämä vakuuttelut ainoastaan sovitteluna ja hyvittelynä - en vilpittömänä intona. Eikä tilannetta ole parantanut yhtään se, että joku aika sitten paljastui, että mies on tallentanut koneelleen kymmeninä kopioina exänsä alastonkuvia - eikä luonnollisestikaan yhtään vastaavaa kuvaa minusta.
Mies vakuuttaa kyllä rakastavansa minua ja haluavansa jopa avioon, mutta paskaltahan tämä minusta tuntuu. Olen katkera ja mielestäni seksielämämme on pilalla.
Jos sun ukon ex on kaikkien normien mukaan kauniipi kuin sä. Niin jätä ukko.
että miksi vielä olet tuon miehen kanssa?
Jos tollaiseen suhteeseen jäät olet aina katkera. Laita mies vastuuseen tekosistaan ja käytöksistään. Jos ei opi käyttäytymään, niin laita pellolle. Jos yrität vaan väkisin unohtaa tai peitellä asiaa olet aina katkera, etkä koskaan onnellinen teidän suhteesta.
Meillä oli vähän sama tilanne miehen kanssa pari vuotta sitten, kun hän mailaili ja viestitteli jatkuvasti tuntemattomille naisille rakkaus-/ja seksijuttuja. Kun ei homma puhumalla selvinnyt, niin muutimme erilleen. Erillään oloaikana saatiin vasta asi ratkaistua ja nyt ollaan palattu yhteen onnillisina.
Eli rohkeasti vaan asian läpikäytte yhdessä miehen kanssa, ei siinä muu auta.
Kyllä siitä katkeruudesta pääsee eroon. On sitten katkera mistä vaan asiasta.
Mutta asia pitää vaan käsitellä. Joskus se voi ottaa aikaa ja olla rankkaa, mutta parempi se on kuin olla katkera ihminen. Omaa onnellisuutta pitää myös ajatella!
Kirjoitin alkuperäisen viestini hieman mutkia oikoen... Pomo hönki niskaan ;)
Eli mieheni ex vuoti viestit minulle oltuamme miehen kanssa jo 1,5 v. yhdessä - ja tällöin viestit olivat jo yli vuoden vanhoja. Naisen puolelta kyse oli kiusanteosta ja manipuloinnista, jota hän oli suhteessa mieheen harjoittanut ja suistanut miehen henkisesti hyvin heikoille.
Tässä vaiheessa meidän suhteessamme puhuttiin jo rakastamisesta, ei rakastumisesta tai ihastumisesta. Mies oli häpeissään ja pahoillaan, hän katui syvästi. Näistä syistä johtuen päätin jatkaa suhdettamme, jossa on paljon hyvää.
Kun nakukuvat pöllähtivät silmilleni, mies oli jälleen pahoillaan; hän ei ollut saanut aikaiseksi poistaa kuvia. Kuvat hän poisti vedettyäni niistä herneen nenään.
En usko kenenkään olevan täydellinen, joten ihmiselle pitää antaa uusi mahdollisuus. Yksikään suhde ei kestä, jos ensimmäisestä virheestä seuraa ero.
Mutta silti koen katkeruutta ja välillä tuntuu, että kaikki on turhaa.
Ilman katkeruuttani meillä voisi mennä suorastaan loistavasti.
...ja kehitä itseäsi tai yritä saavuttaa ítsellesi parempi elämä.
Tutustuimme miehen kanssa narsistien entisten puolisojen tapaamisessa. Se ehkä valottaa jotain taustoistamme.
Heh heh, ei ainakaan luonnontilassa eli nakuna ja meikittä. Runsaassa pakkelissa kyllä.
sekä asioiden hyväksymistä tietyllä tasolla, muuta niitä asioita joita voit.