Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistattehan, että naisen vyötärönympärys saa olla max. 80 cm!

Vierailija
02.06.2008 |

Muuten riski sydän- ja verisuonitauteihin alkaa vakavasti kasvaa.

t. 38 v, vyötärö 72 cm (pituus 175, paino 59, 3 lasta)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärön ympärys mitataan oikeaoppisesti 2 cm navan yläpuolelta!

Niin omistuiselta kuin vaikuttaakin.

Vierailija
22/40 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 37v, vyötärö 77cm, pituus 166 ja paino n.53 kg. Ei oo varaa lihoa siis.

Niin ja sähän et kyllä oo mitenkään ylipainoinen, päinvastoin! Aika laiha siis saa olla että tuo vyötärö ois alle 80 cm.

Mulla menee yli 80 cm, vaikka BMI on normaali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten riski sydän- ja verisuonitauteihin alkaa vakavasti kasvaa.

Täydellisessä maailmassa suurempi riski on stressi, mikä myös vaikuttaa kaikkeen.

Vierailija
24/40 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 39 v, 77 cm, 176 cm, 65 kg.

Laihdutin keväällä 2 kg ja vyötärönympärykseni pieneni 3 cm. Eli minä olen bmi:illa 21.2 jo "ylipainoinen".

Vierailija
25/40 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi olla normaalipainoinen mutta on keskivartalolihavuutta.

Itselläkin hieman vikka on just se 80cm, farkut mulla tuumissa 28 ja ovat löysät, pakko olla vyö.

Vierailija
26/40 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri vaarallista. Itselläkin sitä hieman vaikka normaalipainoinen ja ympärys just sen 80cm. Farkut muuten mulla 28 tuumaa ja löysät.

Vierailija
27/40 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri vaarallista. Itselläkin sitä hieman vaikka normaalipainoinen ja ympärys just sen 80cm. Farkut muuten mulla 28 tuumaa ja löysät.

Mut lantion ympärys onkin sit 92, samoin rinnanympärys. Ja siis ne 28 tuuman farkut on just ja just sopivat.

Vierailija
28/40 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on iso vyötärönympärys, olen aina ollut suoraa mallia, mutta minulle rasvaa tulee vyötärön kohdalla myös selkään. Ei kai se siellä mitään vahingoita? Suoravartaloinen saa aika hoikka olla että vyötärö on alle 80 cm.

Vierailija
29/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin omalat kuntosali ohjaajalta hän sanoi että se vyötärö mitataan siitä mihin sun kylkiluiden alapuolelta siis vähän alempaa ku mista rintsikka mitta otetaan. Mulla on yksi lapsi ja oon 163cm 63 kg ja siis treenaan kroppaani eli oon siis 75cm kapeimmasta kohtaa ja siis navan kohdalta 77 cm kaikki riippuu mitä syöt ja muista että kun meet vaa alle tee se alasti koska vaatteet tuo sen kilon aina lisää sano terkkari viimeksi kun kävin tarkistuksessa synnytyksen jälkeen. Mulla on tosi kapee vyötärö joten saan jopa päälleni xs n ja ei oo edes kauhea näky uskokaa mua kaikki joiden paino on about 60 - 65 kg se ei välttämättä ole paha asia koska suomalaiset on isoja vaikka olis kuinka vähän painoa. Todistettu on! sillon kun treenaa esim vatsaa se vyötärön ympärys voi isota eikä se oo limista vaan sitä että sun luuntiheys kasvaa ja se onki kans hyvä asia huomioida.

Vierailija
30/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksu vyötärö! Mulla on kapeampi, vaikka BMI on isompi. Pituus n. 168 cm, paino 65 - 67 kg.

Vierailija
31/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm, 59 kg / vy 82 cm. Aika laihaksi pitää laihduttaa että pääsee edes alle tuon 80 cm.

Vierailija
32/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 169, paino 56. Farkuista menee tuumakoko 28, vyötärö 75. Olen suoravartaloinen.

Mulla ei kyllä tuossa mahan kohdalla mitään vararengasta ole. Lihaksikas olen ja mulla on myös kunnon selkälihakset.

Vierailija
33/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap on joillain mittareilla aika läski.

Mulla painoa 53 kg ja vyötärönympärys 82 cm.

Vierailija
34/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö on alimman kylkiluun ja suoliluun välissä. Tämän voi itse tunnustella, ja usein silmämääräisesti katsoa kapeimman kohdan. Navan kohdalla se on monellakin yli 80cm, kun osalla lantioluut ulottuvat vielä navan kohdalle. Toisilla napa on paljon matalammalla, jolloin on ihan maailaisjärjelläkin selvää ettei sen ympärys kerro sisäelinten päällisestä rasvasta mitään.

Itselläni vyötärö on n. 3cm navan yläpuolella. Ei sillä ei se ympärys ole sielläkään kovin iso (70cm), ja vyötäröllä 62cm. Silti varmasti moni päälle 80cm vyötäröinen on mua paljon terveempi ja parempikroppasempi, joten eipä tuokaan mikään naisen standardi kyllä ole.

Vierailija
35/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin omalat kuntosali ohjaajalta hän sanoi että se vyötärö mitataan siitä mihin sun kylkiluiden alapuolelta siis vähän alempaa ku mista rintsikka mitta otetaan. Mulla on yksi lapsi ja oon 163cm 63 kg ja siis treenaan kroppaani eli oon siis 75cm kapeimmasta kohtaa ja siis navan kohdalta 77 cm kaikki riippuu mitä syöt ja muista että kun meet vaa alle tee se alasti koska vaatteet tuo sen kilon aina lisää sano terkkari viimeksi kun kävin tarkistuksessa synnytyksen jälkeen. Mulla on tosi kapee vyötärö joten saan jopa päälleni xs n ja ei oo edes kauhea näky uskokaa mua kaikki joiden paino on about 60 - 65 kg se ei välttämättä ole paha asia koska suomalaiset on isoja vaikka olis kuinka vähän painoa. Todistettu on! sillon kun treenaa esim vatsaa se vyötärön ympärys voi isota eikä se oo limista vaan sitä että sun luuntiheys kasvaa ja se onki kans hyvä asia huomioida.

Olen yhtä pitkä, painan n. 50 kg ja vyötärönympärys on 62 cm. Eli on meitä pieniäkin suomalaisia :). Ihmiset on erimallisia, toiset on "pötkylöitä" ja toisilla vyötärö erottuu luonnostaan paremmin. Painoa pudottamalla voi tietysti jonkun verran vaikuttaa, mutta on totta ettei sillä saa vyötäröä esiin, jos ei sellaista ole geeneissä suotu.

Jos treenaa ja syö terveellisesti niin kyllä se varmasti auttaa pysymään terveenä, vaikka se vyötärönympärys hipoisi sitä 80 cm rajaaa.

Vierailija
36/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten erimallisia ihmisiä, mun vyötärön ympärys on 66 cm. Mut lantion ympärys onkin sit 92, samoin rinnanympärys. Ja siis ne 28 tuuman farkut on just ja just sopivat.

Heh. Mulla samat mitat muuten, mut rinannympärys 94cm. :D Pituutta 162cm ja painoa 71kg.

Vierailija
37/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 175, paino 78, vyötärö 74

Vierailija
38/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kaikilla samassa kohtaa.

Vierailija
39/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/54 vyötärö 67 cm

Vierailija
40/40 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/54 vyötärö 67 cm

mittasinpa huvikseen myös napani kohdalta ja 81-82 cm!

Olen todella tiimalasimallinen, lantioluuni erottuvat selkeästi.

Joten siinä sulle, joka sanoit, että vyötärö mitataan NAVAN KOHDALTA. Pitäisköhän mun sitten painoa pudottaa? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi