Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mua ottaa päähän kun tuhlattiin rahat Thaimaan matkaan kun ois voinut mennä Floridaan

Vierailija
02.03.2011 |

lueskelin tota Floridasta tietoja kyselevän ketjua ja kyllä tuli siis matkakuume.

Oltiin tammikuun alussa Thaimaassa eka kertaa ja oli aika pettymys siihen hehkutukseen nähden.

Matkaan meni kaikkineen varmaan 6500 eur rahaa :(.

Kun ois malttanut ja säästänyt senkin rahan ja tehnyt Floridan matkan.

No, onpahan sekin paikka nyt nähty, kalliit oppirahat (kivempi ois ollut tehdä vaikka 2 jotain kreikan tms. matkaa sillä rahalla..)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ptongilla oli myös. Kodinkoneet tulee tietysti edullisella rahdilla eli älä nyt riko niitä.

Vierailija
42/43 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ilmeisesti olleet missään kunnon paikassa, sillä minä olen asunut Floridassa ja asunut talvisin aina kuukauden Thaimaassa PhiPhillä enkä kyllä ole lainkaan samaa mieltä. Molemmissa hienot goflkentät ja ilmasto, mutta kyllä itse tykkään Thaimaan luonnosta ja rannoista paljon enemmän ja ihmisistä. Mutta makuasia varmaan. Tuolla olemme viettäneet yhteensä 2 kuukautta:

http://www.google.fi/images?hl=fi&q=PhiPhi&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kiinnosta yhtään, tuli kerralla nähtyä, eikä ollut mitenkään erikoinen lomakohde. Thaimaassa taas on vaikka kuinka paljon ihania rantoja ja saaria ja hyvät golfkentät kruunaa loman!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän