Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt laihtunut 15 kiloa ja

Vierailija
02.03.2011 |

kesään mennessä vielä 8-9 pois. Nyt mennyt aikaa vajaa 5 kk. Toivottavasti selviän noista lopuista. Voimia kaikille muilla laihduttajille.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielestäni tahtini ole ollut millään lailla raju (n. 3 kg /kuukausi).

Olen syönyt terveellisesti ja kirjannut ylös oman systeemin mukaan (tyyliin painonvartijat). Olen yrittänyt katsoa, että syön puoli kiloa kasviksia päivässä, tai vähintään 300 g, ja yritän huolehtia myös kalsiumin saannista.

Olen aina ollut varsinainen antiurheilija mutta nyt pakotan itseni kuntosalille vähintään 3 kertaa viikossa, enempää en ehdi. Joskus jumppaan kotona...

Mutta minulla on siis vielä pudotettavaa (olen 165 cm ja painan nyt n. 67 --tavoitteeni on n. 58 kg). ap

Vierailija
2/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtisi on kyllä liian raju. Et opi tuolla tahdilla pysyvään muutokseen, vaan vaan laihdutat ja palaat todennäköisesti hyvinkin pian taas samaan, jolla alunperinkin kilot sait. Itselleni on näin käynyt ainakin kolme kertaa ja tämä jojoiluhan on kaikkein vaarallisinta :( Nyt yritän, etten ainakaan liho tästä. Mutta toivotaan silti, että olisit yksi harvoista ja pystyisit pitämään kilosi kurissa noinkin raju tahtisen laihdutuksen jälkeen.

-no ei kyllä ole raju! just ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hyvä

Vierailija
4/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän samaa rataa mene loputki. Ehkä esim. Tonalin vois auttaa loppujen karistamisessa.

Vierailija
5/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin kanssa parissa kuukaudessa 10 kg ja nyt oon pitänyt pari kk tasoitusvaihetta. Tuo tasoitusvaihe on ollut siitä hyvä, että on pitänyt tarkkailla syömistä ettei kilot tule saman tien takaisin. Nyt pitäis sitten saada kans vielä toiset 10 kg pois seuraavan kahden kk:n aikana!

Tsemppiä kaikille muillekin laihduttajille!!!

Vierailija
7/27 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta alukuperäisestä aloituksestani on nyt n. 10 kg pois! Laihduttaminen ei ole niin kamalan vaikeaa..Onnea kaikille muillekin laihduttajille. ap

Vierailija
8/27 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tästä pitäisi nipistää vielä 5kg pois niin olen tyytyväinen.

Vinkkejä otetaan vastaan. Toimiiko näkkärin syönti napostelueväänä?

Vierailija
9/27 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hapanhoput ja ruisnäkkärin lempieväitäni hedelmien ja kasvisten lisäksi..

t. ap

Vierailija
10/27 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kg viime vuoden lopussa ilman ihmeempiä diettejä ja 12 kiloo nyt, kun tammikuun lopussa aloin ihan kunnolla laihduttaa. Aloitin juttaamalla, koska minulle tärkeintä oli oppia säännöllinen ateriarytmi ja pästä eroon makeanhimosta. Mulla siis aikaisemmin ongelma oli se, että söin vain kerran päivss iltaisin, ja aina kaikkea äklömakeaa. Olin kuukauden verran melko tarkalla juttadietillä, sen jälkeen vähn katsoin mitä söin, ja nyt viimeisen pari kuukautta olen syönyt ihan mitä tekee mieli. Paino on kuitenkin edelleen laskenut. Olen oppinut kaipaamaan ruokaa useamman kerran päväss, makeanhimo on pois, ja annoskoot normaalit - laihdun, vaikka syön ihan mitä haluan.

Vierailija
11/27 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut yhteensä vuodessa 40kg!

BMI nyt 23.

Jee, hyvä minä! :)

(Kukas se kissan hännän nostais, ellei kissa itse!!!;))

Vierailija
12/27 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI nyt 23.

Vierailija
13/27 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI nyt 23.

Vierailija
14/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota terve elämä pysyväksi, opettele nauttimaan laadusta ennemminkin kuin määrästä, niin näet, että muutos jää pysyväksi. 8-9 kiloa kesään mennessä on aika paljon, mutta ihan mahdollista. tsemppiä! :)

Vierailija
15/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtisi on kyllä liian raju.

Et opi tuolla tahdilla pysyvään muutokseen, vaan vaan laihdutat ja palaat todennäköisesti hyvinkin pian taas samaan, jolla alunperinkin kilot sait.

Itselleni on näin käynyt ainakin kolme kertaa ja tämä jojoiluhan on kaikkein vaarallisinta :(

Nyt yritän, etten ainakaan liho tästä.

Mutta toivotaan silti, että olisit yksi harvoista ja pystyisit pitämään kilosi kurissa noinkin raju tahtisen laihdutuksen jälkeen.

Vierailija
16/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni laihutti nopeella tempolla ja oltiin varmoja, et paino tulee pikkuhiljaa takaisin, mut eipäs oo tullu ja joka päivä katson hyvällä mielin hänen muuttunutta olemustaan.

Vierailija
17/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihduttanut 28 kiloa oikein nopeassa tahdissa ja takaisin tuli vain 2 kiloa. Laihdutuksesta aikaa kuitenkin jo 4 vuotta.

Vierailija
18/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtisi on kyllä liian raju. Et opi tuolla tahdilla pysyvään muutokseen, vaan vaan laihdutat ja palaat todennäköisesti hyvinkin pian taas samaan, jolla alunperinkin kilot sait. Itselleni on näin käynyt ainakin kolme kertaa ja tämä jojoiluhan on kaikkein vaarallisinta :( Nyt yritän, etten ainakaan liho tästä. Mutta toivotaan silti, että olisit yksi harvoista ja pystyisit pitämään kilosi kurissa noinkin raju tahtisen laihdutuksen jälkeen.

tuli viime viikolla brittiläinen ohjelma ravinnosta ja laihdutuksesta. siinä professori sanoi, että jos haluaa pysyä laihana pitää syödä kuten laiha ihminen.

Vierailija
19/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelee, mutta mollaa samaan syssyyn :D

Onnea ap! Laidhutin parissa kuukaudessa 10kg, pidin pari kk tasoitusvaihetta ja nyt aion tiputtaa vielä toisen 10kg kesään mennessä.

Vierailija
20/27 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syöt ja liikut tuona aikana kun saat noin paljon tiputettua!? Täällä toinen jolla pitäisi laihtua kiloja kymmenen (ainakin) että sopisi vanhoihin vaatteisiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme