Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsenpidennykset

Vierailija
01.03.2011 |

eli olen sellaiset ottamassa ja kyselisinkin hyviä paikkoja stadin alueella! ja aikaisemmin mulla oli noin xtreme lashes -pidennykset, mutta kyselisinkin, että onko jollain kokemusta miten nuo "halvemmat" pysyvät ripsissä/ ovatko siis hyviä! Kiitos kaunis, jos joku viittii vastata :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä "halvemmatkin" hyvin pysyy,itseasiassa moni "halvempi" merkki tehdään samalla tehtaalla,samalla metodilla kuin tämä extreme lashes...ei ole mitään xtreme lashes tehdasta olemassa missä vain yhtä merkkiä tehdään.

Itse olen tykästynyt Glam Lashesiin ja JB lashesiakin kokeilin viimeksi,tykkäsin molemmista paljon mutta nyt olen vuoden ollut ilman,kesäksi taas pitiäisi ottaa.

En ole hesasta niin en osaa sieltä suositella ketään mutta eiköhän joku paikkakuntalainen tänne pian eksy.

Vierailija
2/3 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Studio Highlightissä tehdään hyvät ripset edullisesti. Kokemusta on kalliista ja halvoista ja siltä väliltä merkeistä usemman vuoden ajalta, ja nuo ovat olleet parhaat! En muista merkkiä, mutta sinnehän voi soittaa ja kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain paremmat! On tietysti tekijästäkin kiinni mutta ripsien pysyvyys on aivan eri luokkaa nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi