Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehet tosiaan niin yksinkertaisia että yksi asia riittää?

Vierailija
01.03.2011 |

Onko miehille tosiaan tärkeintä vain se yksi asia? Ovatko he tyytyväisiä sellaisessa suhteessa missä nainen on kauhea bitch jos vain saavat paljon seksiä? Eikö miehtet arvosta yhtään sitä jos nainen pitää kodin kauniina ja laittaa hyvää ruokaa? Jos nainen ei ole niin kiinnostunut seksistä niin eikö sitä voi mitenkään tasapainottaa muilla avuilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun miehestäsi, mutta minun mieheni ei ainakaan ole kiinnostunut pelkästä seksistä. Hänellä on aika alhainen libido.

Vierailija
2/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehtet arvosta yhtään sitä jos nainen pitää kodin kauniina ja laittaa hyvää ruokaa? Jos nainen ei ole niin kiinnostunut seksistä niin eikö sitä voi mitenkään tasapainottaa muilla avuilla?

Heh, kuullostaa ihan 50-lukulaiselta jenkkiläiseltä pikku kotirouvalta. Ja mies joka noilla on tyytyväinen on vähintään... no, outo. Mun mittapuuni mukaan normaali mies kaipaa kuitenkin kumppanuutta, keskustelua, huumoria ym. yhteistä "laatu"olemista, onhan tietysti sellaisiakin miehiä joille naisen älyllä ja luonteella ei oo merkitystä kunhan on tissit ja huulet töröllään mutta ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen sellaista miestä huoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä yksinkertaisuudesta, mutta itse luulen että saan todellakin tasapainotettua huonoa käytöstäni (äkkipikaisuus, jankuttaminen, pikkutarkkuus) sillä, että kaipaan paljon seksiä. Arvelisin, että "normaalille" miehelle ihana rakastelu aamulla jää paremmin mieleen kuin hyvä aamupala kauniissa keittiössä :)

Tuskinpa ihan pelkällä seksillä silti useimpia miehiä tyytyväisenä pitää, pitäähän suhteessa muutakin olla. Mutta taas jos seksi ei luista, niin normimies ei varmaankaan ole tyytyväinen. Kysymyksenasettelustasi muuten paistaa ikävän selvästi, että pidät seksistä nauttivia miehiä jotenkin yksinkertaisina, ja se taas kertoo sinusta jotain sellaista mistä miehet eivät kai tavallisesti pidä...

Vierailija
4/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, osaan kyllä myös kokata ja leipoa, ja tykkään sisustamisesta, että tilanne ei ole ihan niin kaksijakoinen kuin kysymyksessäsi ;)