Kehtaatteko jutella vaalehdokkaiden kanssa?
Haluaisin kysyä muutamaa juttua. Ihan asiallisia asioita kunta- ja aluevaaliehdokkailta. Mutta vastaisivatkohan asiallisesti nuorehkon ihmisen juttuihin?
Kommentit (29)
Miksi kysyä narsisteilta mitään? Luuletko että he puhuisivat totta?
Itse kävelen ohi ettei tule loukattua.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävelen ohi koska tunnen syvää myötähäpeää.
Kyllä kehtaan. Reaktiostaan voi sitten päätellä yhtä sun toista mm. onko äänen ja luottamuksen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävelen ohi koska tunnen syvää myötähäpeää.
Kaikkia ehdokkaita kohtaan?
En halua paljastaa poliittista kantaani kellekään ulkopuoliselle. Äänestän nykyään Perussuomalaisia. Se on puolueena niin tunteita herättävä, että parempi vaan olla hiljaa ja äänestää.
Luin justiin, että ryhmäraha poistetaan jonkun persun aloitteesta. Huippua. Mitähän rahoja valtuutetut oikein saa palkkioiden lisäksi! Sitten muka itkevät ihmisten köyhyyttä.
Mene vaan kysymään.
Vierailija kirjoitti:
En halua paljastaa poliittista kantaani kellekään ulkopuoliselle. Äänestän nykyään Perussuomalaisia. Se on puolueena niin tunteita herättävä, että parempi vaan olla hiljaa ja äänestää.
Ymmärrän, että hävettää. Mutta ehkä voit vielä eheytyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kaikki lapsenraiskuu, mummojen puukotus ja vaimonhakkaus voi hieman negatiivisia värinöitä herättää.
Vierailija kirjoitti:
Suljet silmät ja korvat kritiikiltä? Ja elät heidän omissa somekuplissa? Voidaan me tulla sinnekin.
Persujen kojulla kannattaa vältellä niitä makkaroita. Päiväys vanhoja ja varastettu ruokajakelusta. Tervehtiä pitää Muskin tyylillä. Kannattaa pitää silmällä ettei ole liivijengiä lähettyvillä.
Reippaasti vaan kyselemään. Sitä varten siellä ovat.
Kertoo myös jotain ehdokkaastasi jos ei halua äänestäjilleen (tai mahdollisille sellaisille) kertoa ajatuksiaan.
Parasta mitä olet saanut vaalitavarana ehdokkaalta? Mä sain tikkari jossa paperissa luki ehdokkaan kasvokuva!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ehdokkaana ja sehän on vaan hyvä, jos joku uskaltaa kysyä.
Mikä puolue?
Olen jutellut Suomen rikkaimpien ihmisten ja ministerien sekä kansanedustajien kanssa työkseni joten ei tunnu missään jutskata ehdokkaiden kanssa.
Olen myös ollut ehdolla 2 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin suomalaisena teen ihan samoin paras vaihtoehto kuitenkin joistakin puutteista huolimatta.
Oikeastaan vähän pakko kun työnantaja on ehdolla. Töistä ei tulisi mitään jos en juttelisi sen kanssa.
Katsoin sisämaassa bussin ikkunasta räyskän oloisia vaalikoppeja, kuin parakit. Jotkut onnettomat naiset ja nuoret menivät niille juttelemaan ja uskomaan valheetkin. Syötti on viritetty.
Mä olen ehdokkaana ja sehän on vaan hyvä, jos joku uskaltaa kysyä.