Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko jutella vaalehdokkaiden kanssa?

Vierailija
28.03.2025 |

Haluaisin kysyä muutamaa juttua. Ihan asiallisia asioita kunta- ja aluevaaliehdokkailta. Mutta vastaisivatkohan asiallisesti nuorehkon ihmisen juttuihin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehdokkaana ja sehän on vaan hyvä, jos joku uskaltaa kysyä.

Vierailija
2/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyä narsisteilta mitään? Luuletko että he puhuisivat totta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelen ohi ettei tule loukattua.

Vierailija
4/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelen ohi koska tunnen syvää myötähäpeää. 

Vierailija
5/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaan. Reaktiostaan voi sitten päätellä yhtä sun toista mm. onko äänen ja luottamuksen arvoinen. 

Vierailija
6/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelen ohi koska tunnen syvää myötähäpeää. 

Kaikkia ehdokkaita kohtaan?

Vierailija
7/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua paljastaa poliittista kantaani kellekään ulkopuoliselle. Äänestän nykyään Perussuomalaisia. Se on puolueena niin tunteita herättävä, että parempi vaan olla hiljaa ja äänestää.

Vierailija
8/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin justiin, että ryhmäraha poistetaan jonkun persun aloitteesta. Huippua. Mitähän rahoja valtuutetut oikein saa palkkioiden lisäksi! Sitten muka itkevät ihmisten köyhyyttä.

Mene vaan kysymään. 

Vierailija
9/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua paljastaa poliittista kantaani kellekään ulkopuoliselle. Äänestän nykyään Perussuomalaisia. Se on puolueena niin tunteita herättävä, että parempi vaan olla hiljaa ja äänestää.

Ymmärrän, että hävettää. Mutta ehkä voit vielä eheytyä.

Vierailija
10/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kaikki lapsenraiskuu, mummojen puukotus ja vaimonhakkaus voi hieman negatiivisia värinöitä herättää.

Vierailija
11/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljet silmät ja korvat kritiikiltä? Ja elät heidän omissa somekuplissa? Voidaan me tulla sinnekin.

Vierailija
12/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kojulla kannattaa vältellä niitä makkaroita. Päiväys vanhoja ja varastettu ruokajakelusta. Tervehtiä pitää Muskin tyylillä. Kannattaa pitää silmällä ettei ole liivijengiä lähettyvillä.

Vierailija
13/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vaan kyselemään. Sitä varten siellä ovat. 

Vierailija
14/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo myös jotain ehdokkaastasi jos ei halua äänestäjilleen (tai mahdollisille sellaisille) kertoa ajatuksiaan.

Vierailija
15/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä olet saanut vaalitavarana ehdokkaalta? Mä sain tikkari jossa paperissa luki ehdokkaan kasvokuva!

Vierailija
16/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ehdokkaana ja sehän on vaan hyvä, jos joku uskaltaa kysyä.

Mikä puolue? 

Vierailija
17/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut Suomen rikkaimpien ihmisten ja ministerien sekä kansanedustajien kanssa työkseni  joten ei tunnu missään jutskata ehdokkaiden kanssa.

Olen myös ollut ehdolla 2 kertaa.

Vierailija
18/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin suomalaisena teen ihan samoin paras vaihtoehto kuitenkin joistakin puutteista huolimatta.

Vierailija
19/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan vähän pakko kun työnantaja on ehdolla. Töistä ei tulisi mitään jos en juttelisi sen kanssa.

Vierailija
20/29 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sisämaassa bussin ikkunasta räyskän oloisia vaalikoppeja, kuin parakit. Jotkut onnettomat naiset ja nuoret menivät niille juttelemaan ja uskomaan valheetkin. Syötti on viritetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi