Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lasten nimien tatuoimisesta?

Vierailija
15.03.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainoa jotenkin järkevä nimitatuointi on oman lapsen nimi.

Onhan se oma lapsi 30 vuodenkin päästä, mutta kyl mää vaan ihmettelisin, jos mun nimi lukis isän käsivarressa...

Vierailija
2/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on seksikästä ja sopii nimenomaan miehelle. Itsellänikin on tatuointeja, mutta jotenkin ne lasten nimet sopii siis paremmin miehelle kuin naiselle, mun mielestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuun kuolleen enkelilapsemme nimi tatuoituna. Elävien lapsien nimiä ei.

Vierailija
4/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan trashmeininkiä, niin kuin kaikki tatuoinnit.

Vierailija
5/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan kiva ajatus silloin kun lapset on pieniä, mutta jotenkin erikoista ajatella että Reinolla 60 v lukee tatuoituna käsivarressa 40-vuotiaiden lastensa nimet...

Vierailija
6/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies meinas tehdä sillain että sittenkun lapsi osaa kirjoittaa niin hän antaa lapselle kynän ja paperin ja pyytää lasta kirjottaa oman nimensä silleen miten hän sen osaa kirjottaa, ihan sama vaikka kirjaimet olisi väärin päin tai jotain ja sitten hän menee paperin kanssa tatuoijalle ja ottaa sen käsivarteensä. :)

Vierailija
7/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se ei olisi mautonta.

Vierailija
8/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika suloinen idea:

mies meinas tehdä sillain että sittenkun lapsi osaa kirjoittaa niin hän antaa lapselle kynän ja paperin ja pyytää lasta kirjottaa oman nimensä silleen miten hän sen osaa kirjottaa, ihan sama vaikka kirjaimet olisi väärin päin tai jotain ja sitten hän menee paperin kanssa tatuoijalle ja ottaa sen käsivarteensä. :)

Vierailija
9/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä korostuu se lapsen lapsuus, ei ole sitä "reino kaunokirjaimilla" tyyliä.

Vierailija
10/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä korostuu se lapsen lapsuus, ei ole sitä "reino kaunokirjaimilla" tyyliä.

Ja se on hiukan erilaisempi muisto lapsesta kun se perusnimi kirjotettuna jonnekkin ihan tavallisilla tikkukirjaimilla tai jotain :) Itsekkin olen harkinnut tuollaisen tatuoinnin ottamista.

Vierailija
11/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin rock-henkisille miehille ok.

Vierailija
12/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeen koskaan oo ymmärtänyt nimitatuointeja. Lapsen kunniaksi voi ottaa muunkin tatuoinnin, paljon kivemman kun sen nimen. Tai esim lisätä aina kuvaan jotai kun tulee uusi lapsi:) Että on yksi yhteinen tatuointi kaikille lapsille, joista jokaisella on oma palansa

Vierailija
13/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on järkeä. (lukuunottamatta jonkun muistoksi otettua tatuointia.)

Ehkä kuitenkin kivempi niin, että nimien ympärillä on joku idea, joko joku kuva, johon nimet loogisesti kuuluu tai sitten esim. tuo lasten itse kirjoittama nimi.

Vierailija
14/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nimea. Etenkin teini-iassa, vanhemmista irtaantumisen vuosina, se olisi varmaan todella arsyttanyt. Silla perusteella en ottaisi itsekaan. Mutta kukin tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä