Mitä mieltä lasten nimien tatuoimisesta?
Kommentit (14)
Mun mielestä se on seksikästä ja sopii nimenomaan miehelle. Itsellänikin on tatuointeja, mutta jotenkin ne lasten nimet sopii siis paremmin miehelle kuin naiselle, mun mielestä
kohtuun kuolleen enkelilapsemme nimi tatuoituna. Elävien lapsien nimiä ei.
ihan trashmeininkiä, niin kuin kaikki tatuoinnit.
Ehkä ihan kiva ajatus silloin kun lapset on pieniä, mutta jotenkin erikoista ajatella että Reinolla 60 v lukee tatuoituna käsivarressa 40-vuotiaiden lastensa nimet...
mies meinas tehdä sillain että sittenkun lapsi osaa kirjoittaa niin hän antaa lapselle kynän ja paperin ja pyytää lasta kirjottaa oman nimensä silleen miten hän sen osaa kirjottaa, ihan sama vaikka kirjaimet olisi väärin päin tai jotain ja sitten hän menee paperin kanssa tatuoijalle ja ottaa sen käsivarteensä. :)
on aika suloinen idea:
mies meinas tehdä sillain että sittenkun lapsi osaa kirjoittaa niin hän antaa lapselle kynän ja paperin ja pyytää lasta kirjottaa oman nimensä silleen miten hän sen osaa kirjottaa, ihan sama vaikka kirjaimet olisi väärin päin tai jotain ja sitten hän menee paperin kanssa tatuoijalle ja ottaa sen käsivarteensä. :)
ja tässä korostuu se lapsen lapsuus, ei ole sitä "reino kaunokirjaimilla" tyyliä.
ja tässä korostuu se lapsen lapsuus, ei ole sitä "reino kaunokirjaimilla" tyyliä.
Ja se on hiukan erilaisempi muisto lapsesta kun se perusnimi kirjotettuna jonnekkin ihan tavallisilla tikkukirjaimilla tai jotain :) Itsekkin olen harkinnut tuollaisen tatuoinnin ottamista.
Joillekin rock-henkisille miehille ok.
en oikeen koskaan oo ymmärtänyt nimitatuointeja. Lapsen kunniaksi voi ottaa muunkin tatuoinnin, paljon kivemman kun sen nimen. Tai esim lisätä aina kuvaan jotai kun tulee uusi lapsi:) Että on yksi yhteinen tatuointi kaikille lapsille, joista jokaisella on oma palansa
jossa on järkeä. (lukuunottamatta jonkun muistoksi otettua tatuointia.)
Ehkä kuitenkin kivempi niin, että nimien ympärillä on joku idea, joko joku kuva, johon nimet loogisesti kuuluu tai sitten esim. tuo lasten itse kirjoittama nimi.
mun nimea. Etenkin teini-iassa, vanhemmista irtaantumisen vuosina, se olisi varmaan todella arsyttanyt. Silla perusteella en ottaisi itsekaan. Mutta kukin tavallaan.
mutta ainoa jotenkin järkevä nimitatuointi on oman lapsen nimi.
Onhan se oma lapsi 30 vuodenkin päästä, mutta kyl mää vaan ihmettelisin, jos mun nimi lukis isän käsivarressa...